سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیم از خدا کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :10
کل بازدید :153832
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/1/9
8:37 ع

 


هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس همگام با ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی، روز 24 خرداد جهت شرکت در انتخابات، پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر خواهند شد.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: انقلاب اسلامی همواره به پشتوانه مردم غیور و همیشه در صحنه، از مسیرهای دشوار عبور کرده و توانسته جایگاه حقیقی خود را در دنیا به اثبات برساند.

بی تردید مردم بزرگ و سرافراز ایران روز 24 خرداد در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی و در لبیک به ندای پیشوا و رهبر خود با حضور پرشور در انتخابات، اعتقاد قلبی به ولایت را به جهانیان اثبات خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با دعوت از آحاد ملت غیور و همیشه در صحنه جهت حضور در انتخابات اعلام می‌کند، در لبیک به ندای رهبری روز 24 خرداد کلیه هواداران پرشور و فهیم پرسپولیس به همراه مدیران و بازیکنان این باشگاه در سرتاسر کشور پای صندوق‌های رأی حضور یافته و همگام با اقشار مختلف مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: بی‌تردید ملت سرافراز ایران بار دیگر با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رأی ضمن انتخاب فرد اصلح اعتقاد خود به ولایت را به جهانیان اثبات خواهند کر


92/3/4::: 11:58 ص
نظر()
  
  

  باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس پس از بررسی‌های لازم در خصوص انتخاب سرمربی جدید سرخپوشان در لیگ سیزدهم، علی دایی را به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس بود که امروز به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب و معرفی شد.


  
  

 


مهدی مهدوی‌کیا روز سه شنبه و چهارشنبه در سمینار کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت می‌کند و رسما به عنوان اولین سفیر فوتبال پایه آسیا معرفی خواهد شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی‌کیا سه‌شنبه به مالزی می‌رود تا رسما به عنوان سفیر آسیا در فوتبال پایه معرفی شود. کیا که به همراه تیم ملی نوجوانان در امارات به سر می‌برد از همان جا راهی مالزی خواهد شد.

کاپیتان سابق سرخپوشان پس از خداحافظی از فوتبال همچنان دلش با پرسپولیس است؛ مهدوی کیا در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «برای پرسپولیس، هواداران این تیم و سرمربی آرزوی موفقیت می‌کنم. دوست دارم آنها موفق باشند تا دل هواداران را شاد کنند.» مهدوی کیا در ادامه به سوالات اینگونه پاسخ می دهد؛

شما نخستین سفیر آسیا در فوتبال پایه هستید. این یک انتخاب خوب و شایسته است.
بسیار خوشحالم که چنین اتفاقی افتاد و من به این سمت انتخاب شدم. سه‌شنبه و چهارشنبه در مالزی هستم تا رسما به عنوان سفیر معرفی شوم. این یک افتخار بزرگ برای من است که بتوانم کاری برای فوتبال پایه آسیا انجام بدهم.

این سمت تشریفاتی است یا اینکه قرار است مسئولیت‌هایی هم به شما بدهند؟

احتمالا بنده باید به عنوان سفیر به کشورهای مختلفی سفر کنم و شرایط فوتبال پایه آنها را بررسی کنم. باید برنامه بدهم و کمی هم تحقیق کنم. تمام اینها وظایفی است که باید انجام بدهم. حالا روز سه شنبه و در جلسه ای که در مالزی خواهم داشت به طور کلی درباره کارهایی که باید انجام بدهم حرف خواهم زد. این یک اتفاق بزرگ در زندگی ورزشی من است که خیلی هم خوب و به موقع بود. برای خودم واقعا جالب بود که در این شرایط بنده را به عنوان سفیر فوتبال آسیا انتخاب کردند.

وضعیت تیم ملی نوجوانان چطور است؟

تیم ملی برای دو بازی تدارکاتی راهی امارات شده بود. تا جایی که من می دانم 6 بازیکن اصلی در اردو حضور نداشتند. آنها روز گذشته یک برد خوب آوردند و امروز هم یک شکست که چندان جالب نبود. تیم ملی نیاز به بازیهای تدارکاتی با تیم‌های قوی دارد تا بازیکنان بتوانند به هماهنگی کامل برسند. فدراسیون تا اینجا از آنها حمایت کرده و امیدوارم که این حمایت‌ها ادامه داشته باشد. فوتبال ما در رده امید چندان موفق نبود و این فرصتی است تا با حمایت از نوجوانان آنها را با روحیه بهتری راهی مسابقات جهانی کنند. اگر انتظاری برای نتیجه گرفتن هست باید از آنها حمایت شود. قرار است تا نوجوانان در آلمان اردو بزنند و چند بازی تدارکاتی برگزار کنند. من هم اگر بتوانم سعی می کنم یکی دو تا بازی تدارکاتی با تیم های آلمانی برای آنها فراهم کنم.

در تیم ملی نوجوانان شما چه وظیفه ای دارید؟

من مسئولیت رسمی ندارم و به عنوان بازیکنی که در فوتبال بوده ام در کنار آنها هستم. در بخش ضربات ایستگاهی، سانتر از جناحین و کرنرها با توجه به تجربیاتی که دارم سعی می کنم به بازیکنان ملی پوش بر اساس هماهنگی با کادر فنی به نوجوانان آموزش بدهم و تجربیاتم را در اختیار آنها بگذارم. در فوتبال روز دنیا گل های زیادی از روی ضربات ایستگاهی و کرنرها به دست می آید.

مهدوی کیا فوتبالش را از تیم های پایه و زیر نظر علی دوستی شروع کرد؛ حالا مربیگری اش را هم دارد زیر نظر همان مربی آغاز می کند.

من فوتبالم را مدیون علی دوستی هستم. ایشان زحمات زیادی برای من کشیده است هم از نظر فوتبالی و هم از نظر اخلاقی. البته من مربیان خوبی هم در رده بزرگسالان داشتم. دوستی مهر مربی موفقی است که بیست و چند سال سابقه مربیگری دارد و آدم با تجربه ای است. من می توانم خیلی چیزها از او یاد بگیرم. خیلی هم خوشحال هستم که استارت مربیگری ام زیر نظر دوستی مهر است و معتقدم اگر بخواهم موفق شوم نباید زیاد عجله کنم. حالا حالا ها باید یاد بگیرم. البته من برنامه های زیادی دارم که مدارک فوتبالی ام را بگیرم. تا مهرماه با تیم ملی نوجوانان خواهم بود و شاید قبل از آن برای یک دوره بیست روزه مربیگری به آلمان سفر کنم تا مدرک B را بگیرم. در آینده هم برای گرفتن مدرک A به کلاس دیگری می رویم که این کلاس چند ماه طول خواهد کشید. می خواهم به آموزشکده ای بروم که خیلی از مربیان سرشناس آلمان به آنجا می آیند. زمانی که در هامبورگ بازی می کردم دوستانم به من می گفتند هر زمان که خواستی مربی شوی در این کلاس ها ثبت نام کن.

نظر شما درباره انتخاب سرمربی پرسپولیس چیست؟

ترجیح می دهم در این مورد زیاد اظهار نظر نکنم اما امیدوارم آن چیزی که خیر و صلاح پرسپولیس است اتفاق بیفتد. دوست دارم پرسپولیس در یک فضای آرام فصل جدید را شروع کند و مشکلات حاشیه ای نداشته باشد. آرزو می کنم پرسپولیس موفق باشد تا هواداران خوشحال باشند.


  
  

نشست تخصصی اخلاق در رسانه ورزشی با حضور رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، رحمان رضایی، حمید استیلی رئیس تربیت بدنی و دانشجویان تربیت بدنی از ساعت 10 صبح امروز در دانشگاه علمی - کاربردی پرسپولیس آغاز شد.

رویانیان که بیشتر در مورد شکیبایی و رعایت اخلاق در ورزش صحبت کرد موضوع بحث خود را تاثیر اخلاق در ورزش اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رویانیان در ادامه گفت: نبود نیروهای تخصصی در رسانه های ورزشی، نظارت و کنترل این رسانه ها دو موضوع بسیار مهم است که ورزش در ایران را تحت تاثیر قرار می دهد. البته مشکلات اقتصادی فشار بسیاری بر ورزش وارد می کند اما نبود اخلاق در ورزش حواشی بسیاری را به وجود می آورد که بسیاری از مواقع قابل جبران نیست.

در این نشست تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس نیز حضور داشتند.


  
  
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بدون آنکه نامی از محمدحسین نژاد فلاح ببرد به انتقادهای تند مطرح شده پاسخ داد.
حسین قدوسی بدون اینکه نامی از محمدحسین نژادفلاح ببرد انتقادهای مطرح شده را ناجوانمردانه خواند.
به گزارش ایسنا ،او گفت: دوستانی که این گونه به رویانیان، گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس حمله می‌کنند بهتر است بدانند که توپ گرد است و زمین فوتبال دراز. انگار برخی‌ها دوست داشتند که پیش از بازی تضمین بگیرند که پرسپولیس حتما قهرمان می‌شود. آن‌ها به طور ناجوانمردانه‌ای به رویانیان، گل‌محمدی و بازیکنان حمله کردند این درحالی است که رفتار 90 هزار پرسپولیسی پس از باخت به سپاهان باید برای آن‌ها الگو باشد. تماشاگران پرسپولیس حق داشتند که ناراحت باشند و اعتراض کنند اما اشک ریختند و بدون اینکه علیه کسی شعاری بدهند از ورزشگاه رفتند.
قدوسی افزود: دوستانی که این گونه حمله می‌کنند نباید فراموش کنند که یک ساعت پیش از شروع فینال چگونه از مدیریت و دانش گل‌محمدی تعریف و تمجید می‌کردند. این افراد همان کسانی هستند که بارها با استعفای رویانیان مخالفت کردند. اما حالا می‌گویند رویانیان و گل‌محمدی باید بروند. پرسپولیس در شرایط خوبی نیست و این افراد که داعیه پرسپولیسی‌ بودن دارند با کشاندن این بحث‌ها به رسانه‌ها و اصرار به استعفا در خبرگزاری‌ها می‌خواهند شرایط را بدتر از این کنند. این در حالی است که مالکی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با نگاهی منصفانه به این شکست، همه عوامل باشگاه از هیات مدیره گرفته تا بازیکنان را مقصر دانسته است. افرادی که در سال‌های حضورشان در پرسپولیس کمترین کارآمدی را داشتند امروز تندترین انتقادها را مطرح می‌کنند.
وی ادامه داد: من به عنوان مدیر روابط عمومی پرسپولیس اگر رویانیان بماند و از من بخواهد با تمام وجود در خدمت پرسپولیس خواهم ماند اما اگر او برود من هم می‌روم. من مثل بعضی از آقایان نیستم که هر روز یک حرف بزنم. اگر به کار یک فرد اعتقاد داشته باشم تا آخر در کنارش می‌مانم. متاسفانه برخی از این آقایان یک ساعت مانده به فینال مدام از وضعیت تیم تعریف و تمجید می‌کردند اما وقتی پرسپولیس در ضربات پنالتی و به اتفاقات فوتبال باخت، به یکباره حرف از استعفای رویانیان و گل‌محمدی زدند. اگر توپ بنگر به تیر نمی‌خورد و به دروازه سپاهان می‌رفت همین آقایان صف می‌کشیدند تا با بازیکنان عکس یادگاری بگیرند یا با رویانیان جلسه بگذارند.
قدوسی افزود: همه عوامل باشگاه پرسپولیس شرمنده هواداران هستند اما این گونه تاختن منصفانه نیست.

  
  
   1   2   3      >
پیامهای عمومی ارسال شده