سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ، خُنَک کردن جگر تفته را دوست دارد . هرکه جگری تفته را آب بنوشاند، چه [متعلّقبه] چارپایان باشد یا جز آن، خداوند، در آن روزی که سایه ایجز سایه او نیست، بر او سایه افکند . [.امام باقر علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :7
کل بازدید :154043
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/7
3:22 ص

  • تیم فوتبال پرسپولیس با حساب 4 بر یک بر نفت تهران غلبه کرد.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، از مرحله یک هشتم جام حذفی باشگاه های کشور، پرسپولیس توانست با گل‌های محمد نوری در دقایق 27 و 58 از روی پاس غلامرضا رضایی و و حسین ماهینی‌ در دقیقه 76 از روی نقطه پنالتی و هادی نوروزی در دقیقه 86 گل‌های پرسپولیس به پیروزی برسد و در مرحله بعد به مصاف ذوب آهن برود.

    گل نفت تهران را امین منوچهری در دقیقه 13 به ثمر رساند.

    حامد فلاح‌زاده از نفت و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد خود را از سعید مظفری زاده داور این دیار دریافت کردند.

    نفت تهران:

    حامد فلاح‌زاده، وریا غفوری، بهمن کامل، احمد آل‌نعمه، مرتضی پورعلی‌گنجی، مگنو باتیستا (از دقیقه 76 محمد منصوری)، محسن یوسفی (از دقیقه 62 مصطفی سیفی)، محمدحسین مهرآزما (از دقیقه 69 رحیم ذهیوی)، امین منوچهری و یعقوب کریمی

    سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

     

    پرسپولیس:

    نیلسون، سیدجلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، مهرداد پولادی، مارکو پروویچ (از دقیقه 83 امیرحسین فشنگچی)، رضا حقیقی، محمد نوری، حسین ماهینی، علی کریمی (از دقیقه 84 مهدی مهدوی‌کیا)، غلامرضا رضایی (از دقیقه 79 هادی نوروزی) و کریم انصاری‌فرد

    سرمربی: یحیی گل‌محمدی


  
  

  • سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: در لیگ برتر فوتسال بانوان اتفاقات عجیبی روی می دهد که امکان رقابت منصفانه را سلب می کند. حریفان ما برابر ما بازی نمی کنند ولی برابر رقبای ما به میدان می روند و هرچند تلاش خود را می کنند و کم نمی گذارند ولی با گلهای فراوان شکست می خورند.


    شهرزاد مظفر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب که بازی این هفته تمیش به دلیل عدم حضور حریف لغو شده است، خاطر نشان کرد: در لیگ برتر فوتسال بانوان اتفاقات عجیب و قریبی روی می دهد که امکان رقابت منصفانه را سلب کند. شرایطی که به ظاهر برای همه وجود دارد، ولی هر سال بدترین حالتش برای ما اتفاق می افتد و اعتراض های ما نیز به جایی نمی رسد.

    وی ادامه داد: ما در لیگ قانونی داریم که براساس آن تیمها می توانند با دلایلی که خواهند داشت تا دو بازی ناپیوسته از حضور در میدان پرهیز کنند و از دور مسابقات هم کنار نروند هرسال هم این اتفاق می افتد که دو، سه تیم به خاطر تفاضل گل جلوی ما بازی نمی کنند. مثلاً الان تیمی که جلوی ما کمتر از 15 گل دریافت نمی کند با دلایلی که می آورد برابر ما حاضر نمی شود و بعد هم نتیجه بازی را سه بر صفر اعلام می کند که هم به سود آنها و هم به سود رقبای ما در جدول است که به این تیم گلهای زیادی خواهند زد و این اصلاً عادلانه نیست.

    سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس تصریح کرد: تاکنون چند بار از فدراسیون خواسته ایم تا حداقل برای بازی نکردن تیمها جریمه مالی سنگین تری تعیین شود که اگر تیمی در یک مسابقه حاضر نشد قابل بررسی باشد یا اینکه چنین بازیهایی معوقه اعلام شود تا ما هم شانس برابری برای رقابت با حریفان نزدیک خودمان داشته باشیم امیدواریم فدراسیون فوتبال این مساله را در برنامه های خود و تصمیم گیری درباره این بازی لحاظ کند در سالهای قبل هم اینطور بوده است که تیمی جلوی ما بازی نکرد ولی برابر رقیب ما به میدان رفت تلاش خودش را هم کرد ولی توانش به قدری بود که با تعداد گل زیاد شکست خورد و این مساله از نظر تفاضل گل به ضرر ما می شود و امیدواریم فدراسیون یکبار برای همیشه فکری جدی برای حل این مشکل کند.

    مظفر در ادامه افزود: ما در حال حاضر با مسائل دیگری هم روبرو هستیم. بسیاری می گویند در اختیار داشتن ملی پوشان بسیار به سود ما است. ولی این مساله مشکلاتی هم دارد. ما هفت ملی پوش داریم. آنها برای حدود یک سال بطور مداوم

    در اردوها بوده اند و الان از نظر ذهنی و روانی خسته هستند. از سوی دیگر آنها رقابتهای سطح بالایی مثل جام جهانی کوچک در پرتغال را دیده اند و الان با حضور در لیگ زمان می برد تا با این شرایط وفق پیدا کنند. من بعد از بازی اول اصلا راضی نبودم و در نیمه دوم بازی با نفت آبادان کمی به خودشان نزدیک شدند ولی این تیم خلیی بهتر از اینها خواهد شد.

    وی در پایان افزود: بچه های ما در سالهای گذشته آنقدر سختی کشیدند و
    بی توجهی دیدند که می خواستند کنار بکشند، اما ورود پرسپولیس و آقای رویانیان به مقوله فوتسال بانوان کمک کرد به آنها دلگرمی بدهیم که امسال شرایط متفاوت خواهد بود. حضور پرسپولیس در ورزش بانوان را باید به فال نیک گرفت و امیدواریم باشگاههای دیگر هم الگو برداری کنند چون هزینه همین تیم در مقابل هزینه های فوتبال آقایان رقم قابل توجهی نیست. اما می تواند حرکت بسیار خوبی را ایجاد کند.


  
  
پیامهای عمومی ارسال شده