سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بگوید من دانشمندم، نادان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :7
کل بازدید :154042
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/7
2:7 ص

پنجشنبه ساعت 14:30؛ کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس – تراکتورسازی


نشست خبری پیش از بازی تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز روز پنجشنبه از ساعت 14:30 برگزار می شود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرمربیان تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی به همراه یکی از بازیکنانشان روز پنجشنبه دهم آذر ماه از ساعت 14:30 در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برتر در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ خواهند داد.

گفتنی است؛ جلسه هماهنگی سرپرستان، ناظران، داوران و مسئولان برگزاری این مسابقه از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 12 روز پنجشنبه در محل فوق برگزار می شود.


90/9/8::: 3:44 ع
نظر()
  
  

استیلی: برد ذوب آهن را تقدیم می کنم به هواداران پرسپولیس


حمید استیلی گفت: برد ذوب آهن و صعود به مرحله یک چهارم جام حذفی را به هواداران پرسپولیس و آن هوادارانی که ما را در اصفهان حمایت کردند تقدیم می کنم.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرمربی سرخپوشان پایتخت پس از برد ذوب آهن در اصفهان و صعود به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی در کنفرانس بعد از بازی، در جمع خبرنگاران گفت: این برد هدیه ناقابل ما به هواداران بود.  پیش از آغاز بازی به بازیکنان گفته بودم اگر می‌خواهیم قهرمان شویم فرقی نمی‌کند در چه مرحله‌ای به مصاف ذوب آهن برویم، باید آنها را در اصفهان ببریم.

وی افزود: دو بار از حریف عقب افتادیم اما توانستیم به بازی برگردیم. ذوب آهن از نظر قدی بر ما برتری داشت به همین دلیل توانست دو گل روی ضربات ایستگاهی به ما بزند. در صحنه گل اول کمک داور، گل اعلام کرد و در روی گل دوم نیز خطایی روی شیری صورت گرفت با این حال توانستیم در 90 دقیقه پیروز شویم. 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: مسابقه‌ای که پنج گل دارد، قطعا بازی زیبا و جذابی است. ما خود را برای مرحله بعد آماده می‌کنیم. 6 بازیکن خود را نداشتیم. محمد نوری هم مصدوم بود و نیمه دوم از او استفاده کردم. خدا را شکر می‌کنم که به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم و بازی خوبی انجام دادیم.

استیلی در خصوص قضاوت بازی تاکید کرد: در مورد داوری حرفی نمی‌زنم و هیچ وقت به این مسئله اعتراض نمی‌کنم اما در گل اول توپ به طور کامل از روی خط عبور نکرده بود و در گل دوم نیز بازیکنان ذوب آهن روی شیری مرتکب خطا شده‌اند به هر حال من حرفی نمی‌زنم. در لیگ هم ما بازی خوبی با ذوب آهن انجام دادیم و 12 موقعیت گل داشتیم. ذوب آهن تیم خوبی است و مربیان خوبی دارد که فوتبال زیبایی هم ارائه می‌کند. 

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از دربی روند خوبی داشته و در نتیجه گیری جزء دو تیم اول جدول بوده اما فشار روی ما زیاد است و امروز بازی حیاتی را بردیم.


  
  
پیامهای عمومی ارسال شده