سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و مردى از او خواست تا ایمان را به وى بشناساند ، فرمود : ] چون فردا شود نزد من بیا ، تا در جمع مردمان تو را پاسخ گویم ، تا اگر گفته مرا فراموش کردى دیگرى آن را به خاطر سپارد که گفتار چون شکار رمنده است یکى را به دست شود و یکى را از دست برود . [ و پاسخ امام را از این پیش آوردیم و آن سخن اوست که ایمان بر چهار شعبه است . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :11
کل بازدید :153983
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/1/30
2:32 ع

 


محمد رویانیان در جلسه عقد قرارداد با هلدینگ سورینت و هواپیمایی قشم ایر، درباره هواپیمای اختصاصی پرسپولیس توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در کنفرانس خبری امضای تفاهم نامه هواپیمای اختصاصی پرسپولیس گفت: می‌خواهم قبل از هر چیزی مقدمه‌ای را ذکر کنم. ما با شرکت سورینت در یک هم‌اندیشی و هم‌فکری در راستای تجارت در فوتبال کار را آغاز کردیم. این فرصت مبادلات را با اندیشه مثبت برای خصوصی‌سازی کشور ایجاد کرده‌ایم.

رویانیان درباره اینکه هواپیمای اختصاصی پرسپولیس چه خدماتی را به هواداران ارائه می کند، گفت: اول آنکه هواپیمایی پرسپولیس با لوگو و رنگ سرخ در ایران و خارج پرواز می‌کند. به هر حال پرسپولیس است و جهانی. باید در آسمان‌ها باشد. دومین مسئله مدت قرارداد ما با شرکت قشم ایر در این باره است. شرکت قشم ایر با ما قراردادی دو ساله دارد و ممکن است این قرارداد ما مدت بیشتری تمدید شود. سوم آنکه همه پرسپولیسی‌ها حداقل از 5 درصد تخفیف در خرید بلیت برخوردار خواهند بود. کلیه پروازهای پرسپولیس هم در بازی‌های داخلی توسط این هواپیما انجام می‌شود. اگر پرسپولیس در مسابقه‌های آسیایی حاضر شود سفر پرسپولیس از سوی این هواپیمایی خواهد بود. نکته دیگر آنکه در هواپیما یک باجه فروشگاه اینترنتی برای هواداران تعبیه می‌شود و محصولات پرسپولیس در آنجا به فروش می‌رسد و دیگر آنکه ما حتما به هواداران پرسپولیس که سوار این هواپیما می‌شوند یک پکیج هواداری هدیه می‌دهیم. آن‌ها می‌توانند محصولات ما را هم بخرند. همچنین مهمانداران این هواپیما همگی لباس‌های قرمز و با آرم پرسپولیس را به تن خواهند داشت. من مطمئنم هر هوادار پرسپولیسی دوست دارد با این هواپیما سفر کند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده