سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترینِ اعمال، دوستی در راه خدا و دشمنی درراه خداست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :12
کل بازدید :154107
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/10
10:0 ص

خبرگزاری آریا-  تیم فوتبال پرسپولس تهران با پیروزی برابر مقاومت سپاسی، ضمن کسب 3 امتیاز و بازگشت به صدرجدول، هزارمین امتیاز خود در تاریخ لیگ را کسب کرد. 

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری آریا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، شاگردان افشین قطبی با کسب هزارمین امتیاز در لیگ برتر، نخستین تیم تاریخ لیگ بوده که به این امتیاز رسیده است. البته 6 امتیازی که فیفا از پرسپولیس کسر کرد، در جمع امتیازات تاریخ این باشگاه منظور شده است.

برپایه این گزارش، بیشترین امتیاز سرخپوشان در سال 77 بدست آمده که با 65 امتیاز قهرمان آن سال لیگ شدند. پرسپولیس با 8 عنوان قهرمانی، پرافتخارترین و نخستین تیم هزار امتیازی تاریخ لیگ محسوب میشود.


86/12/14::: 3:48 ع
نظر()
  
  
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز راس ساعت 10آغازشد و به مدت دو ساعت به طول انجامید.

"به گزارش سرویس ورزشی برنا" در تمرین صبح امروز که در غیاب محمد نصرتی و فرزاد آشوبی برگزار شد بازیکنان در دو گروه به تمرین پرداختند که گروه اول زیر نظر افشین قطبی و گروه دوم تحت نظر حمید استیلی به تمرین پرداختند.
کارهای سرعتی، پرتاب های اوت و پرسینگ عمده برنامه های تمرین سرخپوشان بود.
گفتنی است که پرسپولیس امروز یک جلسه تمرین دیگر راس ساعت 15 انجام خواهد داد به همین دلیل برخی از بایکنان پرسپولیس پس از پایان تمرین صبح در محل تمرین ماندند و ناهار را در همان محل صرف کردند.
ضمناً طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان تمرین بعداز ظهر به مراسم ختم مادر فیروز کریمی بروند.

  
  

طبق برنامه سازمان لیگ برتر، تیم پرسپولیس در هفته بیست و سوم، روز یکشنبه دوازدهم اسفند ماه به مصاف تیم مقاومت سپاسی می‎رود و تیم استقلال در روز جمعه 10 اسفند ماه در تهران و در ورزشگاه آزادی از تیم برق شیراز پذیرایی می‎کند.

جالب اینکه تیم پرسپولیس در هفته بیست و دوم در روز چهارشنبه و در روز غیر تعطیل به مصاف تیم راه آهن رفته بود و تیم استقلال در روز جمعه و در ورزشگاه آزادی به دیدار تیم سایپا رفت.

در یک جمع‎بندی، تبعیض برنامه ریزان سازمان لیگ آشکار می‎شود در حالی که استقلال در دو هفته متوالی در روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان خواهد بود، قرمزپوشان پایتخت در دو هفته متوالی در وسط هفته به مصاف حریفان می‎روند. امیدواریم که عمدی در کار نباشد و این تبعیض آشکار در آینده تکرار نشود.


86/12/5::: 11:57 ص
نظر()
  
  

حرکات عجیب اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال راه آهن در جریان دیدار این تیم با پرسپولیس، واکنش تماشاگران حاضر در ورزشگاه را برانگیخته بود و در چند مورد نیز با تذکر داوران بازی همراه شد.

هر چند عجیب‎ترین حرکت وی در طول این بازی از دید داور مسابقه مخفی ماند و جریمه‎ای را برای وی در بر نداشت.

اکبر میثاقیان در صحنه‎ای از بازی و در حالی که بازیکنان پرسپولیس در حال به گردش در آوردن توپ بودند، توپی را از بیرون به داخل زمین شوت کرد که این صحنه از دید داور مخفی ماند. حرکات غیر ورزشی میثاقیان در طول 90 دقیقه بازی در کنار زمین، بارها به تحریک تماشاگران پرسپولیس انجامید و اعتراض آنها را به دنبال داشت.


  
  

بدلیل همزمان شدن حرکت کاروان سرخپوشان از هتل لاله تهران به سمت ورزشگاه آزادی با اذان ظهر به افق تهران، نماز ظهر امروز در پشت رختکن برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حبیب کاشانی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بدلیل همزمانی حرکت کاروان پرسپولیس با اذان ظهر امروز، پشت رختکن به نماز ایستاد و در ادامه متوجه شد بازیکنان بدون اطلاع قبلی و با خواست خود پشت سر وی به نماز ایستاده‎اند که این تعداد در حدود 70 در صدر از بازیکنان بود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: چقدر خوشحالم که این صف‎های نماز بین بازیکنان بدون اطلاع و با خواست قلبی آنها ایجاد می‎شود.


  
  
   1   2   3      >
پیامهای عمومی ارسال شده