سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به خداوند برترینِ دو دانش است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :12
کل بازدید :154095
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/10
6:58 ص
  • رویانیان: برای تیم قدرتمند استقلال برابر الریان آرزوی موفقیت دارم

  • مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، گفت: برای تیم قدرتمند استقلال در بازی برابر الریان قطر آروزی موفقیت و برای پیروزی آنها دعا می کنم.


    محمد رویانیان که در جریان بازی قبلی استقلال برابر الاتفاق، از هواداران پرسپولیس خواسته بود از نماینده ایران حمایت کنند، در آستانه بازی این تیم برابر الریان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با ذکر مطلب فوق، افزود: آنجا که نام ایران به میان می آید باید تعلقات رنگی را کنار گذاشت. بازیکنان استقلال روز سه شنبه به عنوان سفیران ایران در جام قهرمانان آسیا حضور دارند و پیروزی آنها را پیروزی خودمان و فوتبال ایران می دانیم.

    وی ادامه داد؛ از همین جا به آقایان پورحیدری، مظلومی، اعضای کادر فنی ، امیرآبادی و کلیه بازیکنان استقلال درود می فرستم و این عزیزان بدانند قلب ما در آن بازی برای پیروزی نماینده ایران می تپد.

    رویانیان در پایان خاطرنشان کرد: ما در ریاض تنها هستیم، اما شک ندارم ایرانی های مقیم قطر روز سه­شنبه فارغ از رنگ­های قرمز و آبی با تمام توان استقلال را همراهی خواهند کرد.


90/12/15::: 1:47 ع
نظر()
  
  

  • تیم فوتبال «ب» با غلبه بر پاس شمیران پرسپولیس قهرمان جام باشگاه های تهران (آسیا ویژن) شد.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دو هفته مانده به پایان جام باشگاه های تهران (آسیا ویژن) پرسپولیس با غلبه 4 بر 2 مقابل پاس شمیران و کسب 66 امتیاز قهرمان این مسابقات شد و به دسته سوم باشگاه های کشور صعود کرد.

    گل های پرسپولیس را حامد عظیمی (2 گل)، مهدی هدایتی پور و فرشید ملاپور به ثمر رساندند.

    تیم فرخی نزدیکترین رقیب پرسپولیس با باخت امروز خود 59 امتیازی باقی ماند. این نتیجه در حالی کسب شد که تیم «ب» پرسپولیس سه مسابقه آغازین این رقابت ها را از دست داده بود.

    این تیم پیش از این با قهرمانی در جام حذفی باشگاه های تهران به جام حذفی باشگاه های کشور صعود کرده بود.

     


90/12/15::: 1:46 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده