سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و اشعث پسر قیس را که فرزندش مرده بود چنین تعزیت فرمود : ] اشعث اگر بر پسرت اندوهگینى ، سزاوارى به خاطر پیوندى که با او دارى ، و اگر شکیبا باشى هر مصیبت را نزد خدا پاداشى است . اشعث اگر شکیبایى پیش گیرى حکم خدا بر تو رفته است و مزد دارى ، و اگر بى تابى کنى تقدیر الهى بر تو جارى است و گناهکارى . پسرت تو را شاد مى‏داشت و براى تو بلا بود و آزمایش ، و تو را اندوهگین ساخت و آن پاداش است و آمرزش . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :4
کل بازدید :154277
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/25
3:15 ع
اتحادیه فوتبال، خواهان بازگرداندن امتیازات پرسپولیس و سپاهان شد

اتحادیه باشگاه های فوتبال کشور در نشست امروز خود خواهان بازگرداندن امتیازات کسر شده از تیمهای پرسپولیس و سپاهان شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از خبرگزاری مهر، اعضای اتحادیه باشگاههای کشور در نشست امروز خود برای آنکه رقابت در مسابقات لیگ برتر جوانمردانه دنبال شود و در پایان 34 هفته رقابت، تیم قهرمان بدون حرف و حدیث به این عنوان دست یابد، تصمیم دارد در دو نامه به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و فدراسیون فوتبال کشورمان خواهان چشم پوشی از جریمه دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان شوند.

در این ارتباط اتحادیه باشگاه طی نامه ای که به امضا مدیران باشگاههای لیگ برتر خواهد رسید، از فدراسیون جهانی فوتبال درخواست می کند تا 6 امتیاز کسر شده از تیم فوتبال پرسپولیس به مجموع امتیازات این تیم بازگردد.

علاوه بر این، اتحادیه فوتبال قصد دارد در نامه ای به فدراسیون فوتبال کشورمان خواهان بخشش کسر امتیاز از تیم فوتبال سپاهان شود تا این تیم نیز در شرایطی برابر با تیمهای دیگر برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر تلاش کند.

87/2/3::: 3:59 ع
نظر()
  
  
فدراسیون فوتبال ایران طی نامه ای به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا مراتب اعتراض خود را نسبت به کارشکنی سفارت و فدراسیون فوتبال عربستان در صدور روادید تیم سپاهان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، دراین نامه که به امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان و خطاب به پل مونی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا تنظیم شده است، ضمن شرح جزئیات و زمان ارسال مدارک تیم سپاهان به سفارت عربستان و پیگیری های نماینده این تیم 7 مورد کارشکنی در صادر نشدن به موقع روادید تیم سپاهان از سوی طرف عربستانی مورد اعتراض قرار گرفته است.  

در بخش پایانی این نامه که امروز به مقر اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده آمده است : با توجه به جزئیات اشاره شده درخصوص عملکرد فدراسیون فوتبال و سفارت عربستان نسبت به عملکرد نامناسب  و فشار روانی ناشی از این رفتار به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه سپاهان خواهشمند است تا ضمن رسیدگی و برخورد مناسب مراتب را به این فدراسیون ابلاغ فرمائید.

تیم فوتبال سپاهان برای انجام دیدار برگشت مقابل الاتحاد عربستان روز گذشته به دلیل صادرنشدن به موقع روادید سفر به عربستان ،پس از ساعت ها معطلی در فرودگاه تهران طی دو مرحله و با دشواری های فراوان راهی این کشور شد.

دیدار تیم های الاتحاد عربستان و سپاهان ایران از دور برگشت مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه در شهر جده برگزار خواهد شد.

تیم سپاهان در گروه A این مسابقات با تیم های الاتحاد عربستان، الاتحاد سوریه و کوروچی ازبکستان همگروه است که با سه امتیاز در قعر جدول این گروه قرار دارد.


  
  
مدیران پرسپولیس درخواست فرجام خواهى بابت بازگشت ? امتیاز کسر شده توسط فیفا را براى دادگاه عالى رسیدگى به جرایم ورزشى (CAS) آماده کردند.
مسؤولان پرسپولیس از فیفا در خواست کرده بودند با توجه به اینکه طلب شرکت کوپیان پرداخت شده و این شرکت هم شکایت خود را پس گرفته شش امتیاز باز گردانده شود که این موضوع با مخالفت فیفا مواجه شد. اما مسؤولان باشگاه پرسپولیس درخواست فرجام خواهى را براى دادگاه CAS آماده و به این دادگاه که مجرى رسیدگى به تخلفات و جرایم ورزشى است ارسال خواهند کرد.

  
  
حامد امینی-جهان فوتبال کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس که در نیم فصل دوم فعالیت چشمگیرتری داشته و جدیت بیشتری را درخصوص پیگیری مشکلات انضباطی بازیکنان به خرج داده، دیروز پای محسن خلیلی را به باشگاه باز کرد. همین موضوع باعث شد تا با مهاجم سرخپوشان تماس بگیریم و درخصوص دلیل حضورش در کمیته انضباطی و وضعیت پرسپولیس بعد از برد روحیه‌بخش مقابل ملوان سؤالاتی را بپرسیم. ‌ در کمیته انضباطی باشگاه بودی؟ بله مسؤولان باشگاه با من تماس گرفتند و خواستند که به باشگاه بروم و درخصوص یک سری مسایل توضیح بدهم و مشکل خاصی نبود. ربطی به ناراحتی اخیرت در تمرینات که نداشته؟ چه ناراحتی؟ این‌که گفته می‌شود به خاطر ضربه پنالتی بازی ملوان ناراحتی؟ اصلاً این‌طور نیست. توانایی من آنقدر بالا هست که از کوچکترین موقعیتی در بازی گل بسازم و نیازی به ضربه‌های پنالتی نداشته باشم. ‌‌ اما قطعاً پنالتی‌ها تو را به آقای گلی نزدیکتر می‌کند؟ مهم نیست. اصلاً به آقای گلی فکر نمی‌کنم و فقط موفقیت پرسپولیس را می‌خواهم. فکر نمی‌کنی آقای گلی راه پوشیدن پیراهن تیم‌ملی را هموارتر می‌کند؟ به هیچ‌وجه. من با علی‌آقا رفیق هستم و ایشان توانایی‌های من را می‌داند. بنابراین فکر می‌کنم آقای گل هم نشوم به من فرصت داده می‌شود تا در خدمت تیم‌ملی باشیم. ‌‌‌ ‌ وضعیت پرسپولیس را چطور می‌بینی؟ خوشبختانه شرایط نسبت به چند هفته قبل بهتر شده و برد ملوان روحیه خوبی به تیم ما داده. اگر همین‌طور یکدل باشیم و مشکلی پیش نیاید، شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است. ‌‌‌‌ یعنی قبلاً یکدلی نبوده؟ به هر حال یک‌سری مشکلات در تیم وجود داشت که نمی‌توان آن را انکار کرد. ‌‌‌شخص خاصی در این مشکلات نقش داشت؟ من که نمی‌توانم بگویم مقصر کیست اما فقط مطمئنم که اگر این مشکلات نبود آقای قطبی خیلی راحت‌تر کار می‌کرد و همین الان با 20 امتیاز اختلاف پرسپولیس را قهرمان کرده بود. ‌‌‌ 20 امتیاز اغراق نیست؟ منظورم این بود که افشین قطبی ابتدای فصل یک تیم کامل و مقتدر از پرسپولیس ساخته بود و اگر همانطور پیش می‌رفت، قطعاً با اقتدار قهرمان می‌شدیم. به نظر من مشکلاتی که پیش آمد باعث شد زحمات مربی بزرگی مثل افشین قطبی هم تاحدودی از بین برود. شانس قهرمانی پرسپولیس را چقدر می‌دانی؟ فکر می‌کنم با وجود تمام مشکلاتی که پیش آمد و امتیازاتی که از ما کم شد آقای قطبی خیلی خوب توانست پرسپولیس را جمع کند و روحیه و انرژی از دست رفته را دوباره به تیم برگرداند که واقعاً کار سختی بود. مطمئن باشید تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا همه چیز را جبران کنیم و پرسپولیس دوباره به صدر جدول برگردد.

  
  

افشین قطبی:
قهرمانی پرسپولیس نزدیک است
حمایت "کاشانی" به من اعتماد به نفس داد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شیر خفته‌ی پرسپولیس اکنون بیدار شده و با قدرت تمام برای قهرمانی می‌جنگد.

به گزارش ایسنا، افشین قطبی پس از پیروزی دو بر صفر تیم‌اش بر ملوان گفت:‌ من در ابتدا از تمامی هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که در روزهای تاریک تیم، پرسپولیس را تنها نگذاشتند و پشت ما را گرم کردند و امروز ما ثابت کردیم که یک خانواده هستیم و با یک باشگاه بزرگ هر اتفاقی را می‌توانیم رقم بزنیم.

وی افزود: گفته بودم که پرسپولیس دل شیر دارد و این شیر که اندکی خفته بود اکنون بیدار شده و ما توانستیم با تلاش مستمر در تمرینات و برنامه‌ریز‌ی‌های انجام گرفته و در کل با یک نظم و انضباط خاص جلو برویم و دیدید که نتیجه هم گرفتیم.

قطبی در خصوص این بازی گفت: من از تک، تک بازیکنانم، از دروازه‌بان گرفته تا فوروارد نوک راضی هستم چرا که آن‌ها تلاش مستمری را به خصوص در نیمه‌ی دوم ازخود به نمایش گذاشتند. بازی در نیمه‌ی اول هم کیفیت‌ خوبی داشت. در نیمه‌ی دوم گل اولی که به ثمر رساندیم روند بازی را تغییر داد و جریان بازی به سمت به ثمر رسیدن گل دوم شد.

وی ادامه داد: در این هفته حرکت‌های مثبتی در باشگاه رخ داد و ما پس از ساعت‌ها جلسه در خصوص بازی‌های آینده صحبت‌های مفصلی کردیم وپس از تمریناتی که در این هفته داشتیم با نظم‌ و انضباط‌ بازیکنان پیش رفتیم.

قطبی گفت: من از "کاشانی" تشکر می‌کنم که در روزهای سخت گذشته پشت من ایستاد و به نوعی به من اعتماد به نفس داد. من تلاش وی را فراموش نمی‌کنم چرا که اکنون ما توانسته‌ایم قدم بزرگ و مثبتی را در راه قهرمانی برداریم که این پیروزی با شیرینی خودش سالیان سال در کام‌مان باقی می‌ماند.

وی در خصوص تاثیر اخراج شیث رضایی در نتیجه بازی گفت: نظم واخلاق اصولی است که باید در هر تیم رعایت شود که اگر این طور نشود و بی‌نظمی به مرور هم تکرار شود، تیم نتیجه‌ی از دست می‌دهد. شما باید هر موقع که کار خطرناک می‌شود جلوی اقدامات سوء را بگیرید. ما به بازیکنان بااخلاق و پرتلاشی چون کریم باقری و فرشید کریمی نیاز داریم.

وی ادامه داد: در فوتبال ایران یاد گرفته‌ام که فقط به آینده نگاه کنم و مسائل سوءاخلاقی گذشته را فراموش کنم. من از هواداران پرسپولیس خواهش می‌کنم که در بازی‌های آینده به استادیوم بیایند چرا که قهرمانی نزدیک است و ما یک قدم بیشتر با آن فاصله نداریم و معتقدم پرسپولیس لیاقت قهرمانی پس از شش سال و حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارد.

قطبی همچنین در خصوص احتمال اخراج برخی بازیکنان دیگر از پرسپولیس خاطر نشان کرد: این کمیته‌ی انضباطی است که در باشگاه پرسپولیس تصمیم می‌گیرد ودر قبال رفتار سوء بازیکنان برخورد از خود نشان می‌دهد.

وی در پایان در خصوص تعویض‌های انجام گرفته در بازی گفت: "ماته" به من گفت که پایش مشکل دارد ونمی‌تواند بازی کند، بادامکی هم حاضر نبود 90 دقیقه به میدان برود و فکر می‌کنم که ما بهترین نفرات موجود وذخیره‌های شایسته را به میدان فرستادیم.


  
  
<      1   2   3   4   5      >
پیامهای عمومی ارسال شده