سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون زیاد بن ابیه را به جاى عبد اللّه پسر عباس به فارس و شهرهاى تابع آن حکومت داد ، در گفتارى دراز که او را از گرفتن خراج پیش از رسیدن وقت آن نهى فرمود گفت : ] کار به عدالت کن و از ستم و بیداد بپرهیز که ستم رعیت را به آوارگى وادارد و بیدادگرى شمشیر را در میان آرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :11
کل بازدید :154281
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/26
1:48 ص

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پیامی با اشاره به شرایط کنونی تیم پرسپولیس و حمایت همیشگی هواداران این تیم از آنها برای حضور پر شور در استادیوم یکصد هزار نفری آزادی در دیدار برابر تیم ملوان بندر انزلی دعوت بعمل آورد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است:

هواداران عزیز و بزرگوار

سلام علیکم

همانطور که تردید ندارم نتایج دور از انتظار هفته های اخیر تیم محبوبتان شما را بسیار ناراحت و نگران کرده است، لکن مطمئن هستم به خاطر وجود امید و انگیزه برای قهرمانی، همچنان در کنار تیم خواهید بود و دست از حمایت همه جانبه و بی قید و شرط از باشگاهتان بر نخواهید داشت.

کراراً گفته ام مردم و هواداران عزیز صاحبان و سرمایه های اصلی باشگاه همیشه سرافراز و سربلند پرسپولیس هستند.

همیشه گفته ام نقش هواداران علاقمند و پرشور در عزت و سربلندی باشگاه اگر بیشتر از همه ارکان باشگاه نباشد بی هیچ شکی منحصر به فرد و  بی بدیل است.

همیشه گفته ام مردم و هواداران فهیم و خونگرم که خدمتگزاری به آنها از افتخارات و مباهات مدیران، دست اندرکاران، مربیان و بازیکنان باشگاه می باشد نه تنها در پیروزیها، که اتفاقاً در مواقع حساس و ضروری بیش از پیش به کمک و یاری تیم محبوبشان می پردازند.

همیشه گفته ام اگر مربیان و بازیکنان با غیرت و متعصب تیم، قدرشناس هواداران باشگاه که در گرما و سرما، در شادیها و غمها، در قهرمانیها و ناکامیها یار و یاور تیم هستند باشند و برای خوشحالی آنها از هیچ تلاش و همتی دریغ نکنند مطمئناً حضور پرشور و اشتیاق هواداران را در میادین ورزشی و استادیومها برای تشویق شاهد و نظاره گر خواهیم بود.

اینجانب ضمن عذرخواهی از نتایج ضعیف هفته های اخیر و تقدیر و تشکر از ابراز محبتها و حتی گلایه ها و شکوه ها، یکبار دیگر دستان گرم و صمیمی شما را برای حضور در ورزشگاه بزرگ آزادی در روز جمعه می فشارم. امیدوارم قدمهای مبارک شما، در آخر بازی لبخند رضایت و تبسم شادی را به ارمغان داشته باشد.

مخلص شما حبیب کاشانی

عضو هیأت مدیره و مدیر عامل

باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس

  
  

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در بازی فوتبال، باخت جزیی از بازی است اما باختن با این نتیجه بسیار ناراحت کننده است. با این وجود اعتقاد دارم در یک تورنمنت، این آخر دنیا نیست و ما در ادامه بازیها می توانیم به صدر جدول باز گردیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین قطبی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با استقلال اهواز با اشاره به اینکه بسیاری از بازیکنان تیم پرسپولیس در این بازی خوب نبودند گفت: علت باخت ما این بود که همه تیم بد بازی کردند. ما باید در آینه نگاه کنیم و در مورد خودمان صادقانه قضاوت کنیم. ما بد بازی کردیم و تیم استقلال اهواز خوب بازی کرد و شایسته این برد بود.

افشین قطبی گفت: ما بخاطر یک بازی دربی امتیازات زیادی را از دست دادیم و این بازی نیز تحت تاثیر دربی بود.

مربی تیم پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره وضعیت ادامه همکاریش در پرسپولیس گفت: من وقتی پس از 30 سال به ایران آمدم قصدم این بود که به فوتبال پرسپولیس و فوتبال ایران کمک کنم. هنوز نیز چنین تفکری دارم.

به هر حال اگر بزرگترهای تیم فکر می کنند که با کنار رفتن من وضعیت بهتر می شود مشکلی نیست اما تا وقتی هستم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم پرسپولیس خواهم کرد.

افشین قطبی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم اعتقاد به قهرمانی دارید یا خیر، گفت: حتماً همین طور است و فکر می کنم پرسپولیس هنوز هم می تواند قهرمان شود. باید به نتایج تیمهای دیگر توجه کرد که آنها هم بازیهای سختی در پیش دارند و قطعاً امتیازاتی را از دست خواهند داد. چیزی که من در طول سالهای حضورم در فوتبال یاد گرفته ام این است که باید عکس العمل نسبت به برد و باخت را بلد بود. تیم قهرمان عکس العمل های قهرمانانه نیز دارد.

خبرنگاری درباره عکس العمل شیث رضایی در هنگام تعویض از افشین قطبی پرسید و سرمربی پرسپولیس اینگونه پاسخ داد: عکس العمل شیث رضایی خیلی بد بود و من امیدوارم جوانان ما این صحنه را ندیده باشند و از آن الگوبرداری نکنند. عکس العمل بازیکن ما به هیچ وجه حرفه ای نبود.


  
  

پرسپولیس به عنوان محبوبترین و پرطرفدارترین تیم قاره آسیا همیشه مد نظر باشگاههای بزرگ این قاره بالاخص در کشورهای حوزه خلیج فارس بوده است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اکثر روزنامه های ورزشی در کشورهای همسایه و شبکه های ورزشی عرب زبان منطقه از جمله دبی اسپورت امارات در هفته، بارها و بارها اخبار و گزارش های ویژه ای از تمرینات این تیم را پخش کرده و حساسیت بالایی روی حواشی باشگاه پرسپولیس دارند.

اقدام جالب باشگاه الاهلی امارات و دعوت از عباس اسماعیل بیگی یکی از لیدرهای پرسپولیس جهت سازماندهی هواداران این باشگاه برای فینال مسابقات جام حذفی در مقابل الوصل سند دیگری بر تائید این مطلب است که پرسپولیس صاحب بهترین هواداران فوتبال در دنیاست. این رویکرد باشگاه الاهلی نشان از شناخته شدن فعالیت مشوقان و لیدرهای باشگاه پرسپولیس است و باید این مسئله را به آنها تبریک گفت.


  
  
<      1   2   3   4   5      
پیامهای عمومی ارسال شده