سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان حاکم بر مردم اند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :16
کل بازدید :154368
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/30
1:51 ع

بازیکن پرسپولیس حق ندارد مریض شود! سرماخوردگی برای کسی که در پرسپولیس باز می‌کند یک گناه نابخشودنی تلقی خواهد شد؟ اگر این را باور ندارید به شایعه اخراج شیث رضایی توجه کنید.

شیث رضایی دیروز به دلیل سرماخوردگی در تمرین شرکت نکرد. گفته بودند که مدیر عامل سرخپوشان در تمرین روز پنجشنبه به او اولتیماتوم داده است و حبیب کاشانی در گفتگویی اعلام کرد؛ چنین مطلبی صحت ندارد. از افشین قطبی سوال می‌کنیم آیا شیث رضایی طی روزهای گذشته، اشتباه یا بی‌نظمی داشته است، که گفت: نه! هیچ موردی وجود نداشته است. او فقط کمی بد آورد چون دو روز به خاطر آسیب‌دیدگی خفیف از ناحیه زانو نتوانست تمرین کند و روز شنبه هم سرماخورده بود. البته او وقتی تمرین کرد، خیلی خوب نشان داد. هیچ مشکلی وجود ندارد و رضایی هم دیگر حرف معمولی را با احتیاط می‌زند تا حاشیه‌ای درست نشود، ولی مثل اینکه کافی نیست.

و اما عباس علیپور مدیر روابط عمومی و روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس امروز در گفتگو با سایت رسمی باشگاه در اینباره گفت: نه تنها اخراجی در کار نیست، بلکه اصلاً حاشیه‌ای هم در میان نبوده است. هیچ مسئله‌ای هم از سوی کادر فنی مطرح نشده است و ما روز شنبه اصلاً شایعه را جدی نگرفتیم، چون هیچ دلیلی برای آن وجود نداشت، ولی اکنون قویاً این مسئله را رد می‌کنیم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده