سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، عبادت پیشه پاکیزه را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :16
کل بازدید :154369
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/30
1:51 ع
حضور ملی پوشان پرسپولیس بعد از بازی با هانزارشتوک

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای خطاب به دبیر کل فدراسیون فوتبال، خواستار ملحق شدن 9 بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال کشورمان، پس از بازی با تیم فوتبال هانزارشتوک شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در نامه حبیب کاشانی به محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که استحضار دارید باشگاه پرسپولیس برای آماده سازی جسمی و روحی بازیکنان و برگزاری مسابقات دوستانه با چند باشگاه اماراتی، از مدتها قبل برنامه سفر یک هفته‌ای (از تاریخ 16/10/1386 لغایت 22/10/1386) تیم فوتبال خود به کشور امارات متحد عربی را تنظیم و قراردادهای لازمه را با مسئولان ورزشی آن کشور منعقد نموده است. با عنایت به توافقات و تعهدات ایجاد شده، به نظر می‌رسد مناسب باشد با موافقت حضرتعالی، 9 نفر از بازیکنان دعوت شده این باشگاه به تیم ملی، بعد از برگزاری مسابقه دوستانه با تیم فوتبال هانزارشتوک به تیم ملی ملحق شوند.

در پایان نامه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آمده است: اینجانب ضمن تشکر فراوان از جنابعالی و دست‌اندرکاران انتخاب بازیکنان تیم ملی، آمادگی خود، همکاران فنی و اجرایی و بازیکنان باشگاه پرسپولیس را برای همکاری، همراهی و هماهنگی با مسئولان محترم ذیربط اعلام نموده و از خداوند بزرگ موفقیتهای بیش از پیش فوتبال کشور عزیزمان را مسئلت دارم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده