سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفت دانش تکبّر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :16
کل بازدید :154363
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/30
12:47 ع

جلسه فوق‏العاده حبیب کاشانی با رئیس سازمان تربیت بدنی

براساس فکس ارسالی از سوی فیفا به باشگاه پرسپولیس، حکم کسر 6 امتیاز از این باشگاه به صورت قطعی اجرا و تاکید شد برای جلوگیری از سقوط تیم پرسپولیس به یک دسته پائین‏تر، این باشگاه تا سی‏ام بهمن ماه برای پرداخت طلب باشگاه کوپیان فرصت خواهد داشت. حکم کسر 6 امتیاز از باشگاه پرسپولیس در فروردین ماه سال جاری قطعی و با فکس امروز فیفا به مرحله اجرا گذاشته شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیرو ارسال این فکس از سوی فیفا، ظهر امروز جلسه‏ای فوق‏العاده میان رئیس سازمان تربیت بدنی و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در دفتر مهندس علی آبادی برگزار شد.

حبیب کاشانی درباره نتایج این جلسه گفت: «در این جلسه رئیس سازمان تربیت بدنی را در جریان فکس ارسالی از سوی فیفا قرار دادم و مهندس علی آبادی نیز با توجه به فوریت و اهمیت موضوع دستور پرداخت مبلغ 200 میلیون تومان برای پرداخت طلب باشگاه کوپیان از سوی باشگاه پرسپولیس را صادر و تاکید کردند این مبلغ هر چه سریعتر در اختیار باشگاه قرار گیرد».

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: «در این جلسه همچنین گزارشی از عملکرد مدیریت باشگاه پرسپولیس و نیز وضعیت بدهی‏های باشگاه از سوی اینجانب ارائه شد و آقای علی آبادی نیز قول دادند برای حل مشکلات مربوط به بدهی‏های پیشین باشگاه، به زودی و با تشکیل مجمع به این موضوع رسیدگی شود».

وی تاکید کرد: «در جلسه‏ای که با ریاست محترم سازمان تربیت بدنی داشتیم مدارکی به ایشان ارائه و میزان کمک‏های سال گذشته و امسال سازمان تربیت بدنی را به اطلاع آقای علی آبادی رساندیم. آقای علی آبادی نیز تاکید کردند حداقل برابر سال گذشته به پرسپولیس کمک خواهد شد و در این باره مشکلی وجود نخواهد داشت».

حبیب کاشانی از مهیا شدن مقدمات ساخت ورزشگاه اختصاصی برای باشگاه پرسپولیس براساس توافقات این جلسه خبر داد و افزود: «آقای علی آبادی عنوان کردند اگر باشگاه پرسپولیس بتواند زمین مربوط به ساخت ورزشگاه اختصاصی را تامین و مهیا کند، سازمان تربیت بدنی هزینه ساخت این ورزشگاه را متقبل خواهد شد».

  
پیامهای عمومی ارسال شده