سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس غفلت کرد، نادان ماند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :4
کل بازدید :154276
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/25
2:41 ع

در تماس فیفا با باشگاه پرسپولیس صورت گرفت
    تبریک فیفا به باشگاه پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی

»ولکر هس» قائم مقام دبیرخانه کمیته انضباطی فیفا در تماسی با معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک قهرمانی این تیم در لیگ ایران ابراز علاقمندی کرد پرونده کسر شش امتیاز خارج از روال دادگاه و با تعامل طرفین حل شود.

دکتر مصطفی شکری در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: «آقای ولکر هس طی تماسی تلفنی با اینجانب، ضمن تبریک قهرمانی باشگاه پرسپولیس در لیگ سال جاری اعلام کرد؛ این سوال برای فیفا مطرح است که با وجود قهرمانی در لیگ، چرا باشگاه پرسپولیس کماکان پیگیر پرونده کسر 6 امتیاز است»؟

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: «در پاسخ به سوال قائم مقام دبیرخانه کمیته انضباطی فیفا اعلام کردیم که این 6 امتیاز را از حقوق تضییع شده خود می‎بینیم و علاوه بر این پیگیر این پرونده برای باشگاه پرسپولیس از این جهت مهم است که این امتیازات در حافظه تاریخی باشگاه و لیگ ایران ثبت خواهد شد و صرف نظر از تاثیر در قهرمانی برای ما دارای ارزش معنوی و البته آماری است».

دکتر شکری از ابراز علاقه فیفا به حل این اختلاف خارج از مجاری دیوان داوری خبر داد و تصریح کرد: «آقای هس با پذیرش دلایل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ فیفا علاقمند است این پرونده را خارج از فضا و روال دادگاه و مجاری دیوان داوری ورزش حل کند. باشگاه هم متقابلاً اعلام کرد؛ دوست دارد در فضایی دوستانه و خارج از مسیر دادگاه که ممکن است به صدور حکمی علیه فیفا منجر شود، این موضوع را پیگیری نماید.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره نتیجه این گفتگوی تلفنی گفت: «آقای هس اعلام کرد: این موضوع را با کمیته انضباطی فیفا مطرح و تلاش خود را خواهد کرد، راهکاری اجرایی برای کسب نظر باشگاه برای اعاده 6 امتیاز پیدا کند. امیدواریم طی هفته جاری نتیجه این مذاکرات مشخص شود. با این وجود اعلام کردیم به عنوان یک حق و یک تکلیف، در صورت عدم توافق با فیفا پرونده را در دیوان داوری ورزش پیگیری خواهیم کرد».


  
پیامهای عمومی ارسال شده