سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را هرجا که باشد بگیر که حکمت در سینه منافق بالا و پایین می رود تا از آن بیرون آید و در سینه مؤمن کنار همراهانش جای گیرد. [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :4
کل بازدید :154278
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/25
4:44 ع
ایران ورزشى - تمدید قرارداد افشین قطبى حالا اصلى ترین هدف هیات مدیره پرسپولیس است و آنها امید زیادى به ادامه همکارى با این مربى دارند. مجید فرخزادى عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره مى گوید: هیات مدیره پس از اتمام یک فصل پرفراز و نشیب به کادر مربیان و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس فرصتى را براى استراحت داد تا آنها بتوانند با استفاده از این فرجه آمادگى لازم را براى انجام هر نوع مذاکره اى به دست آورند، از این رو هنوز با هیچ کدام از مربیان و بازیکنان تیم صحبت رسمى نشده و حرف و حدیث هایى که در اطراف شنیده مى شود به طور جدى مطرح نیست. حالا که قطبى از مسافرت برگشته، کاشانى دیروز با وى مذاکرات مقدماتى را انجام داد اما تصمیمات و توافقات نهایى با قطبى، پس از حضورش در جلسه هیات مدیره و ارائه برنامه هایش صورت خواهد گرفت. درمورد حمید استیلى هم هیات مدیره هنوز تصمیمى نگرفته چون این مسأله منوط به همکارى آینده پرسپولیس با قطبى است.
فرخزادى درباره وضعیت بازیکنان پرسپولیس ادامه مى دهد: گمان نمى کنم بازیکنى بتواند براى حضور در تیم بزرگى نظیر پرسپولیس که هواداران بزرگى نیز دارد، پیش شرط داشته باشد. صحبت در رابطه با بازیکنان را به بعد از توافق با سرمربى تیم موکول کرده ایم اما به هر صورت قرار است در جلسات آینده هیات مدیره سقف مبالغ قرارداد بازیکنان را مصوب و به مدیرعامل باشگاه اعلام کنیم.
وى در پایان بر تقویت پرسپولیس براى حضور موفق در لیگ هشتم و لیگ قهرمانان آسیا، تاکید دارد و در این باره مى گوید: رییس سازمان تربیت بدنى در آخرین جلسه اى که با اعضاى هیات مدیره داشت، بسیار محبت آمیز نسبت به وضعیت آتى پرسپولیس صحبت کرد. على آبادى دغدغه هایى را مطرح کرد که در بحث هاى اعضاى هیات مدیره هم مطرح بود. درمجموع تمام تلاش خود را مى کنیم تا تیم مقتدر و تقویت شده اى را روانه بازیهاى لیگ داخلى و آسیایى کنیم.

87/3/6::: 10:26 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده