سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرهیزگارى سر خلقهاست . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :17
کل بازدید :154211
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/17
10:18 ع

مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط حضور "پله" در ایران فراهم شده است.

"کوسا مارکو آنتونیو آلورز فریرا" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارتباط با آخرین مذاکرات انجام شده درخصوص حضور "پله" ستاره‌ی اسبق فوتبال جهان در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: صحبت‌های لازم را با پله انجام داده‌ام و در تلاش هستیم تا در داربی پایتخت بتوانیم شرایط حضور وی را در ایران فراهم کنیم. تصور می‌کنم تا به اینجای کار 90 درصد امکان حضور پله در ایران فراهم است، گرچه وی شرایطی دارد که با مدیرعامل باشگاه آنها را مطرح کرده‌ام.

وی همچنین در خصوص "آنتونیو دی‌کارمو" مهاجم 22 ساله‌ی جدید پرسپولیس گفت: او بازیکنی ماهر و توانمند است که امیدوارم بتواند در این فصل بازی‌های خوبی را در ترکیب پرسپولیس به نمایش بگذارد.

مارکو اظهار کرد: د‌ی‌کارمو فصل گذشته در تیم ریورپلاته حضور داشته و قراردادی یکساله با پرسپولیس امضا کرده است.

مارکو در پاسخ به این سوال که در مدت زمان مرخصی خود در برزیل چه برنامه‌هایی را در نظر داشت و آیا این مرخصی با مسوولان باشگاه پرسپولیس کاملا هماهنگ شده بود، گفت: من به تعطیلات نرفته بودم بلکه در این مدت تماما درگیر برنامه‌های مختلف مرتبط به فعالیت‌های تیم فوتبال پرسپولیس بودم. از جمله تمرینات دی‌کارمو را از نزدیک مشاهده کردم و تست‌های پزشکی لازم از وی انجام شد. پس از آن نیز از هفته‌ی قبل تا پیش از حضور در ایران مذاکرات لازم با پله انجام شد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده