سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکیبا پیروزى را از کف ندهد اگر چه روزگارانى بر او بگذرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :15
کل بازدید :154217
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/18
3:56 ص

افشین قطبی گفت: پس از حضور "کریمی" بازیکنان پرسپولیس پرتلاش‌تر، با انگیزه‌تر و با تمرکز بیشتر تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی وضعیت علی کریمی گفت: حضور کریمی در پرسپولیس بسیار مثبت بوده است و باعث ایجاد انگیزه و انرژی بیشتر در بازیکنان تیم شده است. کریمی می‌خواهد پس از هشت سال دوری از پرسپولیس خوب بازی کند. در طول این چهار روز که او به تیم پیوسته، تیم ما بهترین تمرینات خود را پشت سر گذاشته است.

وی درباره‌ی احتمال تغییر سیستم پرسپولیس با حضور کریمی اظهار کرد: پرسپولیس با سیستمی بازی می‌کند که از آن نتیجه بگیرد و بتواند از بهترین بازیکنانش در کنار هم استفاده کند.

قطبی همچنین درباره‌ی امکانات باشگاه راه‌آهن تصریح کرد: خوشبختانه این باشگاه از امکانات بسیار عالی برخوردار است، در طول دوره‌ی حضورم در ایران بهترین امکانات را در راه‌آهن دیدم. این فضا قطعا به ما کمک می‌کند تا رشد کنیم و تیم بهتری بسازیم. به خاطر واگذاری این امکانات به پرسپولیس از "انصاری‌فرد" بسیار تشکر می‌کنم.

وی درباره‌ی "دی‌کارمو" مهاجم برزیلی افزود: او تازه به ایران رسیده و هنوز زود است که راجع به او نظر دهیم. به دلیل پرواز طولانی و اختلاف ساعت برزیل با ایران شرایط خوبی ندارد. باید جا بیفتد، امروز با حضور او در تمرین می‌خواستم خودش و تیم پرسپولیس روحیه بگیرند، او بیشتر از نیم ساعت فرصت برای خواب نداشته است و باید استراحت کند.

قطبی درباره‌ی دیدار تیمش مقابل مس کرمان در هفته‌ی ششم لیگ برتر متذکر شد: بازی مقابل مس برای ما بسیار سخت است و از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که پرسپولیس باید صدرنشین شود. تلاش کرده‌ایم تا با انجام تمرینات خوب بازی خوبی را از خود نشان دهیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دعوت از پله برای حضور در داربی ایران با چه هدفی انجام می‌شود و در چه مرحله‌ای است، به ایسنا گفت: بسیار علاقه‌مندم که داربی در ایران بین‌المللی شود. هدف ما برای آوردن پله به ایران این است که می‌خواهیم با آوردن یک نام بزرگ به ایران رسانه‌های جهان را متوجه خودمان کنیم و در واقع پرسپولیس را جهانی کنیم تا به فوتبال و ورزش ایران توجه شود.


87/6/23::: 11:27 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده