سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ سبحان، شخصِ بلندْ آرزویِ بدکار را دشمن می دارد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :17
کل بازدید :154210
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/17
8:52 ع
هواداران غیبتم را بعنوان کادوی عروسی بر من ببخشند
    توره: هیچ تیمی بهتر و محبوب تر از پرسپولیس نیست

ابراهیم توره مهاجم سیه چرده و سنگالی تیم فوتبال پرسپولیس طبق قرار قبلی صبح امروز به باشگاه پرسپولیس مراجعه نموده و با مسئولان باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

ابراهیم توره بازیکن پرسپولیس که با هماهنگی باشگاه و کادر فنی جهت مرخصی چند روزه به کشورش سفر کرده بود، پس از اتمام زمان مورد نظر به باشگاه نیامد تا شایعاتی را بوجود آورد اما صبح امروز با سید داریوش مصطفوی دیدار و گفتگو کرد. پس از پایان جلسه، توره در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به نکات جالبی اشاره کرد که از حضورتان می گذرد.

آقای توره کجا بودی؟ چرا اینقدر دیر آمدی؟

پس از صحبت با باشگاه و کادر فنی چند روزی را مرخصی گرفتم که به دو علت نتوانستم به موقع در خدمت پرسپولیس باشم؛ یکی اینکه در سنگال ازدواج کردم و دیگر اینکه بدلیل عدم تهیه بلیت نتوانستم به موقع در تمرینات این تیم شرکت کنم و از همین جا از کلیه مسئولان باشگاه، کادر فنی، هواداران و بازیکنان تیم پرسپولیس عذرخواهی می کنم و امیدوارم بتوانم جبران کنم.

تبریک می گوییم اما ازدواج آنهم بدون اطلاع قبلی؟!

تبریک شما را می پذیرم و تشکر می کنم. قصد نداشتم سر و صدای زیادی در این خصوص ایجاد شود و اگر بلیت سفرم به ایران تهیه می شد این اخبار و شایعات بوجود نمی آمد.

آیا در پرسپولیس مشکلی داری؟

هیچ مشکلی وجود ندارد و حتی حاظرم برای اثبات پرسپولیسی بودن خود، قرارداد پنج ساله ای را با باشگاه به ثبت برسانم.

در مورد غیبت در تمرینات و عقب افتادن از بقیه بازیکنان...

قصد دارم با تلاش مضاعف و با تمام وجود در خدمت تیم باشم، ضمن اینکه تمرینات من در هیچ زمانی توقف نداشته و هر روز تمرین می کردم تا در شرایط آماده ای قرار داشته باشم و با گلزنی در تیم پرسپولیس این موضوع را به اثبات خواهم رساند.

شایعاتی در خصوص رفتن از پرسپولیس و حضور در تیمهای دیگر لیگ مطرح بود، نظر شما در این مورد چیست؟

برای من هیچ تیمی بهتر و محبوب تر از پرسپولیس نخواهد بود. از همه مهمتر اینکه هواداران خونگرم این تیم مرا پذیرفته اند و از آنها می خواهم این غیبت ها را بعنوان کادوی عروسی ام بر من ببخشند.

نظر باشگاه و تصمیم نهایی در خصوص شما چه بود؟

باشگاه با توجه به تمامی شرایط موجود و مقررات و قرارداد من، مبلغ چهل هزار دلار مرا جریمه کرد که با دیده منت خواهم پذیرفت.

آیا خبر داری باشگاه از تو به فیفا شکایت کرده...

بله خبر دارم و دلیل آن اینست که آنها تنها وظیفه خودشان را انجام داده اند و این موضوع در فوتبال حرفه ای یک اصل است و من هیچ گله ای ندارم و امیدوارم باشگاه در این خصوص بهترین تصمیم را بگیرد.

پس در تمرینات این تیم شرکت می کنی؟

حتماً این کار را با اجازه باشگاه، کادر فنی، هواداران و بازیکنان خواهم کرد. امروز بعدازظهر خودم تمرین می کنم و از فردا در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهم شد.


87/8/12::: 4:12 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده