سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با بی رغبتی به آنچه در دست مردم است، با آنان اظهار دوستی کن، تا دوستی شان را به دست آوری . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :16
کل بازدید :154351
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/30
1:21 ص

  • تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 6 بر 4 تیم داماش گیلان را شکست داد و راهی دیدار فینال جام حذفی برابر سپاهان شد.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (جام آزادسازی خرمشهر) در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

    دو تیم در نیمه دوم، بازی بهتری را به نمایش گذاشتند تا اینکه در دقیقه 71 تیم داماش توسط بازیکن تعویضی شماره 14 خود امین متوسل زاده با یک ضربه سر اولین گل بازی را به ثمر رساند.

    یحیی گل‌محمدی پس از دریافت این گل، دست به تعویض زد و در این دقایق علی کریمی را به جای پروویچ، محمد نوری را به جای حقیقی و هادی نوروزی را جایگزین ولاتکو کرد و تیم پرسپولیس سراپا حمله شد تا اینکه در دقیقه 82 روی یک حرکت عمقی، محمد نوری صاحب یک موقعیت خوب شد و با یک ضربه نوک پا گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

    بازی در پایان 90 دقیقه وقت قانونی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و دو تیم در دو 15 دقیقه وقت اضافه هم کاری به جایی نبردند و سعید مظفری زاده پایان 120 دقیقه را اعلام کرد.

    یحیی گل‌محمدی که تمرینات ویژه‌ای را در ضربات پنالتی برای بازیکنان پرسپولیس در نظر گرفته بود، پنج بازیکن را برای زدن این ضربات مشخص کرد.

    اولین ضربه پنالتی توسط هادی نوروزی به زیبایی و خلاف جهت حرکت رودباریان به گل تبدیل شد. ابوذر رحیمی بازیکن داماش نخستین پنالتی این تیم را برخلاف حرکت نیلسون به تیر عمودی نواخت و این ضربه به گل تبدیل نشد. دومین ضربه پرسپولیس توسط حسین ماهینی به گل تبدیل شد. آبشک نیز پنالتی خود را به ثمر رساند. سید جلال حسینی با خیالی آسوده و با ضربه‌ای مطمئن توپ را به راحتی گل کرد. افشین چاووشی هم ضربه خود را به ثمر رساند. علی کریمی کاپیتان ارزنده پرسپولیس با یک ضربه فنی چهارمین پنالتی پرسپولیس را به گل تبدیل کرد. حسین ابراهیمی نیز چهارمین پنالتی تیمش را به ثمر رساند و در نهایت کریم انصاری فرد آخرین ضربه پنالتی پرسپولیس و گل برتری سرخپوشان و صعود به فینال جام حذفی را به ثمر رساند تا پرسپولیس با نتیجه 6 بر 4 تیم میزبان را شکست داده و راهی دیدار فینال برابر سپاهان شود.


  
پیامهای عمومی ارسال شده