سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در سفارش به هشام : مبادا که حکمت را فرو افکنی و آن را نزد نادانان بنهی . [امام کاظم علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :26
کل بازدید :154313
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/27
4:5 ص

  • تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با رباتی‌هایی که نایب قهرمان جهان شده‌اند به برتری دست یافت.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ربوکاپ در نمایشگاه بین‌المللی تهران بر پا شده است که باشگاه پرسپولیس ضمن حمایت از این نمایشگاه غرفه‌ای نیز دایر کرده است.

    براساس برنامه‌ریزی کمیته انفورماتیک باشگاه پرسپولیس عصر امروز دو دیدار نمادین بین پرسپولیس و تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین که نایب قهرمان جهان شده است برگزار شد.

     

    IMG_9080.jpg

     

    در این دیدار که در دو تایم 10 دقیقه‌ای برگزار شد، در بازی اول رحمان رضایی دو گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و امیر عابدزاده یک گل برای پرسپولیس زد و سرخپوشان بازی نخست را با نتیجه 3 بر یک بردند.

    در بازی دوم امید زندگانی و ضیاء عربشاهی و یک عضو رباتیک پرسپولیس گلزنی کردند و پرسپولیس بازی نمادین دوم را با نتیجه 3 بر 2 به نفع خود پایان داد.

    امیر عابدزاده دقایقی درون دروازه ایستاد و دقایقی هم در میانه میدان بازی کرد. ابراهیم آشتیانی پیشکسوت پرسپولیس نیز در بازی اول برای پرسپولیس به میدان رفت.

    حسینی بای گزاشگر سیما نیز ضمن تهیه گزارش، دقایقی در بازی دوم به اتفاق امید زندگانی بازیگر سینما به میدان رفت.

     

    norshid.jpg

     

    گزارش حسینی بای امشب در اخبار 20:30 پخش خواهد شد. بیش از هفت عکاس و هشت خبرنگار از این بازی نمادین عکس و گزارش تهیه کردند. سه شبکه تلویزیونی نیز به تهیه گزارش پرداختند.

    گزارش از این بازی در برنامه اختصاصی پرسپولیس (برنامه باشگاه) یکشنبه شب از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.

    در این بازی‌ها پنج ربات مقابل چهار فوتبالیست پرسپولیس بازی کردند. دروازه این مسابقات یک در دو متر بود و بیش از 300 تماشاگر به تماشای این رقابت هیجان انگیز نشستند و به تشویق ربات‌ها و فوتبالیست‌ها پرداختند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده