سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که دورى سفر را یاد آرد ، خود را براى آن آماده دارد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :12
کل بازدید :154088
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/10
5:23 ص
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بدون آنکه نامی از محمدحسین نژاد فلاح ببرد به انتقادهای تند مطرح شده پاسخ داد.
حسین قدوسی بدون اینکه نامی از محمدحسین نژادفلاح ببرد انتقادهای مطرح شده را ناجوانمردانه خواند.
به گزارش ایسنا ،او گفت: دوستانی که این گونه به رویانیان، گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس حمله می‌کنند بهتر است بدانند که توپ گرد است و زمین فوتبال دراز. انگار برخی‌ها دوست داشتند که پیش از بازی تضمین بگیرند که پرسپولیس حتما قهرمان می‌شود. آن‌ها به طور ناجوانمردانه‌ای به رویانیان، گل‌محمدی و بازیکنان حمله کردند این درحالی است که رفتار 90 هزار پرسپولیسی پس از باخت به سپاهان باید برای آن‌ها الگو باشد. تماشاگران پرسپولیس حق داشتند که ناراحت باشند و اعتراض کنند اما اشک ریختند و بدون اینکه علیه کسی شعاری بدهند از ورزشگاه رفتند.
قدوسی افزود: دوستانی که این گونه حمله می‌کنند نباید فراموش کنند که یک ساعت پیش از شروع فینال چگونه از مدیریت و دانش گل‌محمدی تعریف و تمجید می‌کردند. این افراد همان کسانی هستند که بارها با استعفای رویانیان مخالفت کردند. اما حالا می‌گویند رویانیان و گل‌محمدی باید بروند. پرسپولیس در شرایط خوبی نیست و این افراد که داعیه پرسپولیسی‌ بودن دارند با کشاندن این بحث‌ها به رسانه‌ها و اصرار به استعفا در خبرگزاری‌ها می‌خواهند شرایط را بدتر از این کنند. این در حالی است که مالکی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با نگاهی منصفانه به این شکست، همه عوامل باشگاه از هیات مدیره گرفته تا بازیکنان را مقصر دانسته است. افرادی که در سال‌های حضورشان در پرسپولیس کمترین کارآمدی را داشتند امروز تندترین انتقادها را مطرح می‌کنند.
وی ادامه داد: من به عنوان مدیر روابط عمومی پرسپولیس اگر رویانیان بماند و از من بخواهد با تمام وجود در خدمت پرسپولیس خواهم ماند اما اگر او برود من هم می‌روم. من مثل بعضی از آقایان نیستم که هر روز یک حرف بزنم. اگر به کار یک فرد اعتقاد داشته باشم تا آخر در کنارش می‌مانم. متاسفانه برخی از این آقایان یک ساعت مانده به فینال مدام از وضعیت تیم تعریف و تمجید می‌کردند اما وقتی پرسپولیس در ضربات پنالتی و به اتفاقات فوتبال باخت، به یکباره حرف از استعفای رویانیان و گل‌محمدی زدند. اگر توپ بنگر به تیر نمی‌خورد و به دروازه سپاهان می‌رفت همین آقایان صف می‌کشیدند تا با بازیکنان عکس یادگاری بگیرند یا با رویانیان جلسه بگذارند.
قدوسی افزود: همه عوامل باشگاه پرسپولیس شرمنده هواداران هستند اما این گونه تاختن منصفانه نیست.

  
پیامهای عمومی ارسال شده