سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به باطل، خشنود سازد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :15
کل بازدید :154057
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/8
1:38 ص

 


هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس همگام با ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی، روز 24 خرداد جهت شرکت در انتخابات، پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر خواهند شد.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: انقلاب اسلامی همواره به پشتوانه مردم غیور و همیشه در صحنه، از مسیرهای دشوار عبور کرده و توانسته جایگاه حقیقی خود را در دنیا به اثبات برساند.

بی تردید مردم بزرگ و سرافراز ایران روز 24 خرداد در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی و در لبیک به ندای پیشوا و رهبر خود با حضور پرشور در انتخابات، اعتقاد قلبی به ولایت را به جهانیان اثبات خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با دعوت از آحاد ملت غیور و همیشه در صحنه جهت حضور در انتخابات اعلام می‌کند، در لبیک به ندای رهبری روز 24 خرداد کلیه هواداران پرشور و فهیم پرسپولیس به همراه مدیران و بازیکنان این باشگاه در سرتاسر کشور پای صندوق‌های رأی حضور یافته و همگام با اقشار مختلف مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: بی‌تردید ملت سرافراز ایران بار دیگر با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رأی ضمن انتخاب فرد اصلح اعتقاد خود به ولایت را به جهانیان اثبات خواهند کر


92/3/4::: 11:58 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده