سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بنده راست نباشد ، جز آنگاه که اعتماد او بدانچه در دست خداست بیش از اعتماد وى بدانچه در دست خود اوست بود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :7
کل بازدید :154054
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/7
10:50 ع
  •  

    مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان تمرین امروز سرخپوشان در جلسه ای با اعضای تیم شرکت کرد که در جریان آن صحبت های مهم و مفصلی را با بازیکنان در میان گذاشت.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ محمد رویانیان که امروز از نزدیک نظاره گر تمرین بود، در پایان تمرین با سرخپوشان به گفتگو پرداخت و صحبت های مهم و مفصلی را با بازیکنان در میان گذاشت.

    مدیر عامل پرسپولیس صحبت های خود را با یادآوری انتظارات هواداران از تیم آغاز کرد و با بر حق خواندن این خواسته ها، تحقق آنها را خواستار شد.

    وی با بیان اینکه وظیفه اعضای تیم بر آورده کردن این خواسته ها است، خطاب به سرخپوشان ادامه داد: همه شرایط لازم برای نتیجه گیری تیم فراهم شده است. حالا هر بازیکنی که نمی تواند در مسیر این هدف حرکت یا با تیم کار کند، یا هر بازیکنی که با هر فردی از مربی گرفته تا سایر اعضای تیم و باشگاه یا مسائل مربوط به تیم مشکل دارد، همین حالا رک و راست بگوید تا در فضایی دوستانه و به دور از هر تنشی از یکدیگر خداحافظی کنیم و قطع همکاری شود.

    اگر هم اینطور نیست و با شرایطی که وجود دارد و از سوی باشگاه تعیین می شود، کار خواهید کرد، مرد و مردانه پای کار باشید و با تمام وجود کار کنید که از این پس هیچ کوتاهی و تقصیری قابل گذشت نیست.

    رویانیان ادامه داد: من دیگر این مساله را بر نمی تابم که بازیکنی بخواهد با اقدامات خود تیم را دچار مشکل کند و آرامش آن را از بین ببرد و این، هم برای پرسپولیس و هم به سود شما خواهد بود. من در مقابل منافع پرسپولیس و هواداران، با هیچکس، هیچ تعارفی ندارم. دیگر نمی پذیرم که بازیکنی با اعتراض های نا بجا و صحبت هایی که خارج از محدوه یک بازیکن است، تیم را از مسیر درست خارج کند. الان این جا آمده ام تا اتمام حجت کنم و باز تاکید می کنم که هر کس مشکل دارد، همین حالا خداحافظی کند وگرنه با تمام وجود در راستای برنامه های باشگاه، تعالی پرسپولیس و بر آورده کردن انتظارات هواداران بر آورده کنید.

    مدیر عامل پرسپولیس با اشاره به مسئولیتی که در قبال پرسپولیس دارد، اظهار کرد؛ خوب می دانید که همه شما را دوست دارم و برای شما از هیچ تلاشی دریغ نکرده ام، تمام مشکلات را به جان خریده ام تا آب در دل شما تکان نخورد اما پرسپولیس و هواداران ارجح بر همه چیز و خط قرمز من و باشگاه هستند. به خاطر آنها نمی توانیم در مقابل اشتباهاتی که عظمت پرسپولیس و آرامش هواداران را بر هم بزند مدارا کنیم. نظم و انضباط تیم در اولویت است و همه چیز باید در جای خودش قرار بگیرد. هر حرکتی برخلاف این حتی اگر سهوی باشد، حرکت بر خلاف منافع باشگاه و خواست اصلی هواداران که بزرگی پرسپولیس است، تلقی خواهد شد که قابل چشم پوشی نیست.

    این آخرین اتمام حجت من با شما است و از این پس اقدامات عملی خواهیم داشت. من باور دارم که می توانیم در کنار هم و با همبستگی، عظمت پرسپولیس را بازیابی کنیم و هر عاملی که مانع دستیابی به این هدف شود را کنار می گذاریم.


  • 91/6/28::: 10:42 ع
    نظر()
      
      
    پیامهای عمومی ارسال شده