سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردباری جامه دانشمند است، پس مبادا که آن را برتن نکنی . [امام باقر علیه السلام ـ در نامه اش به سعد خیر ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :7
کل بازدید :154051
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/7
2:19 ع

طی بازی تیمهای پرسپولیس و مس کرمان از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر (جام خلیج فارس) مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نامه ای را جهت رسیدگی، به رئیس فدراسیون فوتبال نوشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در نامه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به علی کفاشیان آمده است:

بسمه تعالی

ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای کفاشیان

با سلام

ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا را به جنابعالی و کلیه اعضای محترم فدراسیون فوتبال تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

همانطور که جنابعالی سالها خدمتگزار ورزش این مرز و بوم بوده اید و استحضار دارید که باشگاه فرهنگی - ورزشی پیروزی (پرسپولیس) از سالیان گذشته تا به امروز همکاری بسیار نزدیک و مستمری را با ارگانهای مختلف فوتبال، علی الخصوص فدراسیون محترم فوتبال داشته، امیدواریم در آینده نیز این همکاری مستمر و دائمی ادامه داشته باشد.

این رنج نامه، درد دل هواداران میلیونی و مدیران باشگاهی است که بیشترین افتخارات فوتبال را در سطح باشگاهی و ملی به عهده داشته است و امروز چاره ای نمی بیند که این رنج نامه را به شما که سکاندار اصلی فوتبال کشورمان هستید تقدیم نماید و نیک می دانیم که به امید خداوند متعال و درایت جنابعالی در این راه ره گشا خواهید بود.

جناب آقای کفاشیان

همانطور که طی مذاکرات تلفنی که با شما داشتم، حضرتعالی اذعان داشتید که نسبت به این باشگاه در دو بازی گذشته ظلم مسلم روا شده و نیز جنابعالی در این راه مذاکراتی را با کمیته داوران منظور داشته که نسبت به این باشگاه ظلم صورت نگیرد و داوران، خدا پسندانه و به حق قضاوت کنند اما با نهایت تاسف و تاثر در بازی روز پنجشنبه این تیم مقابل مس کرمان نه تنها بی طرفی رعایت نشد بلکه دو پنالتی مسلم به نفع تیم پرسپولیس نادیده گرفته شد که بنده اعتقاد دارم که جنابعالی با مشاهده فیلم بازی صحه بر حقانیت باشگاه نموده و شاید با مراجعه به نظر کارشناسان فوتبال که بعضاً نظرات آنها را در روزنامه ها و خبرگزاری ها می توانید ببینید و مطالعه کنید و حقانیت ما را پذیرا باشید و با توجه به عدم رعایت مقررات از طرف داوران مسابقه خواهید دانست که در سه بازی گذشته این تیم 7 امتیاز از این باشگاه با هواداران میلیونی اش کسر گردیده است.

علیهذا به اطلاع شما می رسانم با توجه به اینکه باشگاه پیروزی (پرسپولیس) در مقابل این بی عدالتی که از نحوه داوری به تیم ما وارد می شود، مدیریت باشگاه را از حالت صبر بیرون آورده و این موضوع را به طرفداران میلیونی این باشگاه مردمی القاء می کند که فدراسیون فوتبال و علی الخصوص کمیته داوران خواهان موفقیت این باشگاه با هواداران میلیونی نبوده و شاید اصلاً دوست نداشته باشند که تیم محبوبی مانند پرسپولیس بتواند به قهرمانی در دو جام داخلی و یک جام آسیایی چشم دوخته باشد و بدانیم که ادامه این وضع موجبات خلل و خدشه دار نمودن در امور باشگاه و تیم را فراهم می نماید.

لازم به ذکر است که امروزه طبق مقررات بین المللی فوتبال (فیفا) و آئین نامه انضباطی فیفا تصمیمات اشتباه و غلط داوری با حکم کمیته انضباطی قابل برگشت است. بنابر این با اعلام مراتب فوق چنانچه جنابعالی دستور رسیدگی فوری را صادر نفرمائید و ظرف مدت 10 روز حقوق مسلم باشگاه (یعنی برگشت امتیازات مسلم از دست رفته) بر اساس مقررات فیفا به عنوان مرجع عالی فوتبال دنیا اعاده نگردد و نتوانم پاسخگوی میلیونی هواداران و باشگاه باشم به منظور جلوگیری از عواقب سوء در ورزشگاهها و دفاع از حق و عدالت رسماً پس از تصویب هیأت مدیره محترم باشگاه نسبت به تصمیمات گرفته شده، اقدام خواهم نمود.

سید داریوش مصطفوی

مدیر عامل باشگاه

فرهنگی – ورزشی پیروزی (پرسپولیس)

87/6/23::: 11:28 ص
نظر()
  
  

افشین قطبی گفت: پس از حضور "کریمی" بازیکنان پرسپولیس پرتلاش‌تر، با انگیزه‌تر و با تمرکز بیشتر تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی وضعیت علی کریمی گفت: حضور کریمی در پرسپولیس بسیار مثبت بوده است و باعث ایجاد انگیزه و انرژی بیشتر در بازیکنان تیم شده است. کریمی می‌خواهد پس از هشت سال دوری از پرسپولیس خوب بازی کند. در طول این چهار روز که او به تیم پیوسته، تیم ما بهترین تمرینات خود را پشت سر گذاشته است.

وی درباره‌ی احتمال تغییر سیستم پرسپولیس با حضور کریمی اظهار کرد: پرسپولیس با سیستمی بازی می‌کند که از آن نتیجه بگیرد و بتواند از بهترین بازیکنانش در کنار هم استفاده کند.

قطبی همچنین درباره‌ی امکانات باشگاه راه‌آهن تصریح کرد: خوشبختانه این باشگاه از امکانات بسیار عالی برخوردار است، در طول دوره‌ی حضورم در ایران بهترین امکانات را در راه‌آهن دیدم. این فضا قطعا به ما کمک می‌کند تا رشد کنیم و تیم بهتری بسازیم. به خاطر واگذاری این امکانات به پرسپولیس از "انصاری‌فرد" بسیار تشکر می‌کنم.

وی درباره‌ی "دی‌کارمو" مهاجم برزیلی افزود: او تازه به ایران رسیده و هنوز زود است که راجع به او نظر دهیم. به دلیل پرواز طولانی و اختلاف ساعت برزیل با ایران شرایط خوبی ندارد. باید جا بیفتد، امروز با حضور او در تمرین می‌خواستم خودش و تیم پرسپولیس روحیه بگیرند، او بیشتر از نیم ساعت فرصت برای خواب نداشته است و باید استراحت کند.

قطبی درباره‌ی دیدار تیمش مقابل مس کرمان در هفته‌ی ششم لیگ برتر متذکر شد: بازی مقابل مس برای ما بسیار سخت است و از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که پرسپولیس باید صدرنشین شود. تلاش کرده‌ایم تا با انجام تمرینات خوب بازی خوبی را از خود نشان دهیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دعوت از پله برای حضور در داربی ایران با چه هدفی انجام می‌شود و در چه مرحله‌ای است، به ایسنا گفت: بسیار علاقه‌مندم که داربی در ایران بین‌المللی شود. هدف ما برای آوردن پله به ایران این است که می‌خواهیم با آوردن یک نام بزرگ به ایران رسانه‌های جهان را متوجه خودمان کنیم و در واقع پرسپولیس را جهانی کنیم تا به فوتبال و ورزش ایران توجه شود.


87/6/23::: 11:27 ص
نظر()
  
  

مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط حضور "پله" در ایران فراهم شده است.

"کوسا مارکو آنتونیو آلورز فریرا" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارتباط با آخرین مذاکرات انجام شده درخصوص حضور "پله" ستاره‌ی اسبق فوتبال جهان در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: صحبت‌های لازم را با پله انجام داده‌ام و در تلاش هستیم تا در داربی پایتخت بتوانیم شرایط حضور وی را در ایران فراهم کنیم. تصور می‌کنم تا به اینجای کار 90 درصد امکان حضور پله در ایران فراهم است، گرچه وی شرایطی دارد که با مدیرعامل باشگاه آنها را مطرح کرده‌ام.

وی همچنین در خصوص "آنتونیو دی‌کارمو" مهاجم 22 ساله‌ی جدید پرسپولیس گفت: او بازیکنی ماهر و توانمند است که امیدوارم بتواند در این فصل بازی‌های خوبی را در ترکیب پرسپولیس به نمایش بگذارد.

مارکو اظهار کرد: د‌ی‌کارمو فصل گذشته در تیم ریورپلاته حضور داشته و قراردادی یکساله با پرسپولیس امضا کرده است.

مارکو در پاسخ به این سوال که در مدت زمان مرخصی خود در برزیل چه برنامه‌هایی را در نظر داشت و آیا این مرخصی با مسوولان باشگاه پرسپولیس کاملا هماهنگ شده بود، گفت: من به تعطیلات نرفته بودم بلکه در این مدت تماما درگیر برنامه‌های مختلف مرتبط به فعالیت‌های تیم فوتبال پرسپولیس بودم. از جمله تمرینات دی‌کارمو را از نزدیک مشاهده کردم و تست‌های پزشکی لازم از وی انجام شد. پس از آن نیز از هفته‌ی قبل تا پیش از حضور در ایران مذاکرات لازم با پله انجام شد.


  
  
پیامهای عمومی ارسال شده