سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا روزه‏دار که از روزه خود جز گرسنگى و تشنگى بهره نبرد ، و بسا بر پا ایستاده که از ایستادن جز بیدارى و رنج برى نخورد . خوشا خواب زیرکان و خوشا روزه گشادن آنان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :12
کل بازدید :154134
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/12
12:34 ص
 
057315.jpg
«افشین قطبى» با وجود این که ? امتیاز از تیمش کسر کردند همچنان تیم خود را مستحق قهرمانى مى داند. او بازى رفت پرسپولیس مقابل راه آهن را فراموش نکرده است و در این باره به «ابرار ورزشى» گفت: «مى دانم بازى سختى پیش رو داریم. حریفمان علاقه زیادى به بازى بسته و تدافعى دارد و بازیکنان چنانچه دستورات کادر فنى را اجرا نکنند قطعاً مقابل راه آهن به مشکل برخواهیم خورد. به شاگردانم گفته ام کاملاً باز بازى کنند و سعى کنند توپ را به عرض بکشانند. آنها نباید تمرکز خود را از دست بدهند و براى گل زدن عجله کنند. البته خط دفاعى هم روز سختى پیش رو دارد. آنها باید تیم را بالا بکشند و کار بازیسازى را خیلى خوب انجام دهند. در کل معتقدم اگر باهوش عمل کنیم یک برد راحت کسب خواهیم کرد. نیکبخت شاید نتواند سرخپوشان را در بازى فردا همراهى کند. این در حالى است که اگر مصدومیت او برطرف شود آن وقت معلوم نیست کدام یک از مهاجمان این تیم روى نیمکت بنشیند. سرمربى تیم صدرنشین در خصوص این مسأله اظهار داشت: «نیکبخت یکى از بهترین بازیکنان ماست. غیبت او حتماً مشکل ساز خواهد شد اما گویا علیرضا مى تواند مقابل راه آهن بازى کند. گزارش پزشک در خصوص وى امیدوارکننده است. اینکه کدام یک از مهاجمان قرار است روى نیمکت بنشیند هنوز معلوم نیست. آنچه مسلم است ترکیب تیم نسبت به بازى قبل با یکى، دو تغییر مواجه خواهد شد.» کعبى تا به امروز ? جلسه با سرخپوشان تمرین کرده، پس با این وضعیت قطبى از او شناخت کافى را پیدا کرده است؛ «کعبى را بازیکنى در سطح بالا دیدم. او خوشبختانه سرحال و آماده است. «حسن» دیگر حسین این است که او هم در دفاع مى تواند بازى کند و هم اینکه در کارهاى تهاجمى یک مهره باارزش به شمار مى رود. پرسپولیس با کعبى سرعت و کیفیت بازى اش بهتر خواهد شد.» فیروز کریمى در مصاحبه بعد از بازى استقلال و شیرین فراز صراحتاً اعلام کرد دعا مى کند فیفا دوباره از پرسپولیس امتیاز کسر کند. او همچنین هنوز به قهرمانى تیمش امید دارد اما نظر قطبى در خصوص این اظهار نظر سرمربى آبى پوشان جالب است: «کریمى دعا کند از ما امتیاز کسر شود، من هم دعا مى کنم او همیشه سلامت باشد. استقلالى ها خوب است که هنوز به قهرمانى امید دارند اما پرسپولیس هیچ خطرى را از جانب این تیم و حتى دیگر تیم هاى مدعى، احساس نمى کند و ما فقط تمرکزمان به بازى هاى آینده خودمان است.» اکبر میثاقیان معتقد است تیم او به هیچ وجه مقابل پرسپولیس شکست نخواهد خورد و آنها مثل دیدار رفت بدون امتیاز میدان را ترک نمى کنند. سرمربى سرخپوشان چندان اهل کرى خانى نیست البته بدش نمى آید جواب میثاقیان را بدهد: «فردا مشخص خواهد شد پرسپولیس توان شکست دادن راه آهن را دارد یا نه؟ میثاقیان بداند تیم ما نسبت به دور رفت کلى فرق کرده است و این مسأله در زمین مسابقه به او ثابت خواهد شد.» آخرین حرف هاى قطبى در رابطه با سکونشینى مرزبان است: «بارها گفته ام در هر مسابقه یک نفر از اعضاى کادر فنى از روى سکوهاى ورزشگاه بازى را تماشا خواهد کرد. شاید روزى خودم رفتم روى سکو اما فعلاً مرزبان این وظیفه را برعهده دارد.»(ابرارورزشی)

  
  
انصارى‌فرد مى‌گوید: اگر تا سه‌ هفته‌ قبل‌ بنا به‌ گفته‌ آقاى‌ کفاشیان‌ مطالبات‌ کوپیان‌ پرداخت‌ مى‌شد، 6 امتیاز از پرسپولیس‌ کسر نمى‌شد. او درست‌ مى‌گوید، فرض‌ مى‌کنیم‌ که‌ انصارى‌فرد به‌ دوش‌ کشنده‌ بار تمام‌ تقصیرات‌ در پرسپولیس‌ بوده‌ است‌ اما حالا که‌ مقرر شده‌ بود مطالبات‌ پرداخت‌ شود، تأ‌خیر در پرداختن‌ این‌ پول‌ به‌ همان‌ اندازه‌ ولو بیشتر از آغاز مشکل‌ هم‌ گناه‌ بوده‌ است. یکسونگرى‌ در این‌ عرصه‌ و محول‌ کردن‌ بار تمام‌ گناهان‌ و اشتباهات‌ در زمین‌ محمدحسن‌ انصارى‌فرد نابخشودنى‌ است. اگر انصارى‌فرد مطالبات‌ بگوویچ‌ و ایلیچ‌ و نیکولسکى‌ را نمى‌پرداخت‌ از پرسپولیس‌ در لیگ‌ سال‌ گذشته‌ هم‌ امتیاز کسر مى‌شد اما انصارى‌فرد پول‌ را پرداخت‌ و تقصیر را گردن‌ کسى‌ نینداخت‌ ولو اینکه‌ قصور او در وقوع‌ این‌ گناه‌ اندک‌ نبود اما این‌ اشتباه‌ جاى‌ تصحیح‌ و لاپوشانى‌ را داشت.
به‌ هر حال، انصارى‌فرد در زمان‌ مدیریت‌ خویش‌ در پرسپولیس‌ اشتباهاتى‌ داشت‌ اما فراموش‌ نمى‌کنیم‌ که‌ او تنها مدیر فوتبالى‌ امروز ماست‌ که‌ پیراهن‌ تیم‌ملى‌ را نیز بر تن‌ کرده‌ و عصاره‌ همین‌ فوتبال‌ آریایى‌ است. فراموش‌ نمى‌کنیم‌ که‌ انصارى‌فرد با آمدنش، تیم‌ نهم‌ لیگ‌ را با هزار بدشانسى‌ به‌ عنوان‌ سوم‌ مسابقات‌ فوتبال‌ لیگ‌ کشور رساند. فراموش‌ نمى‌کنیم‌ او مردانى‌ مثل‌ کعبی، نیکبخت، بادامکی، الونگ‌ و... را به‌ پرسپولیس‌ آورد. این‌ روزها به‌ عنوان‌ اولین‌ کسانى‌ که‌ در پایان‌ دوره‌ مدیریت‌ انصارى‌فرد در پرسپولیس، از نواقص‌ دوران‌ مدیریت‌ او انتقاد کردیم‌ یادآور مى‌شویم‌ که‌ انصارى‌فرد، در شکل‌گیرى‌ قهرمانى‌ محتمل‌ امسال، بسترسازى‌ مناسبى‌ را در پرسپولیس‌ انجام‌ داد. بى‌معرفتى‌ است‌ که‌ اینک‌ مردى‌ را زیر پاى‌ انتقادات‌ خویش‌ له‌ کنیم‌ که‌ چکیده‌ فوتبال‌ است. شفاف‌سازی، آن‌ هم‌ در جهت‌ تخریب‌ انصارى‌فرد چه‌ معنایى‌ دارد؛ اسم‌ حدیث‌ نفس‌ را شنیده‌اید؟ براى‌ رضاى‌ خدا این‌ حوادث‌ رخ‌ مى‌دهد یا اینکه‌ دچار حدیث‌ نفس‌ شده‌ایم؟(خبرورزشی)

  
  
 
این‌ خبر را جدى‌ بگیرید: بر طبق‌ رأ‌ى‌ جدید کمیته‌ انضباطى‌ فیفا، باشگاه‌ پرسپولیس‌ به‌ کسر 3 امتیاز در شروع‌ فصل‌ جدید رقابتهاى‌ لیگ‌برتر محکوم‌ خواهد شد.
یک‌ منبع‌ آگاه‌ افزود: طى‌ صحبتهایى‌ که‌ با چند نفر حقوقدان‌ خارجى‌ هم‌ داشته‌ایم‌ آنها اعلام‌ کردند که‌ اعتراض‌ پرسپولیس‌ به‌ فیفا نتیجه‌ داده‌ و در نهایت‌ فیفا پرسپولیس‌ را به‌ کسر 3 امتیاز در فصل‌ بعد محکوم‌ خواهد کرد.(خبرورزشی)

  
  

کاشانى: کوپیان شکایتش را پس گرفت

به گفته حبیب کاشانى مدیرعامل پرسپولیس، شرکت کوپیان دیروز (جمعه) با ارسال نمابرى براى باشگاه اعلام کرد که دیگر شکایتى از باشگاه پرسپولیس و همچنین ادعایى نسبت به کسر ? امتیاز ندارد. باشگاه پرسپولیس هم با ارسال نامه اى پیوست نمابر کوپیان، از فیفا خواسته درخصوص کسر ? امتیاز از پرسپولیس تجدیدنظر کند.
اما آیا امکان دارد فیفا از جریمه پرسپولیس صرف نظر کند؟ کاشانى مى گوید: «دوستانى که دراین زمینه پیگیرى هاى لازم را داشته اند تأکید دارند که در صورت همکارى با فیفا احتمال رفع این مشکل وجود دارد.»مدیرعامل پرسپولیس در خصوص گلزنى دوباره خلیلى ادامه مى دهد: در بین دو نیمه به خلیلى گفتم براى سالگرد تولدت هدیه اى را در نظر دارم البته این هدیه را در صورتى به تو خواهم داد که موفق به گلزنى شوى. ظاهرا او براى دریافت این هدیه امروز گلزنى کرده است!


  
  
 
پرسپولیس‌ تهران‌ 2
گلها: ماته‌ دراگوویچ‌ (17) و محسن‌ خلیلى‌ (81)
اخطار: کریم‌ باقرى‌ و محمد نصرتى‌
بهترین‌ بازیکن: ماته‌دراگوویچ‌
بازیکنان‌ پرسپولیس: مهدى‌ واعظى‌ (5.2)، محمد نصرتى‌ (2)، سپهر حیدرى‌ (2)، شیث‌ رضایى‌ (2)، پژمان‌ نورى‌ (2)، کریم‌ باقرى‌ (5.3)، فرزاد آشوبى‌ (3)، عباس‌ آقایى‌ (5.3)، حسین‌ بادامکى‌ (5.2) -65 محسن‌ خلیلى‌ (3)، علیرضا نیکبخت‌ (5.3) 89 - نبى‌ا... باقرى‌ها و ماته‌ دراگوویچ‌ (4) -92 فرهاد خیرخواه‌
سرمربی: افشین‌ قطبى‌
پیکان‌ تهران‌ 1
گل: مصطفى‌ مهدى‌زاده‌ (64)
اخطار: مصطفى‌ مهدى‌زاده، توره، میثم‌ رضاپور و حسین‌ معمار
بهترین‌ بازیکن: داریوش‌ یزدانى‌
بازیکنان‌ پیکان‌ تهران: رونى‌ کوگل‌ (3)، حسین‌ معمار (2)، مهدى‌ تاجیک‌ (2)، میثم‌ خسروى‌ (2)، على‌ باقرى‌ (2) 1 + -90 على‌ سلمانی، میثم‌ رضاپور (5.1) 56 - داریوش‌ یزدانى‌ (5.3)، محمدرضا طهماسبى‌ (3)، مرتضى‌ عزیزمحمدى‌ (3) 83 - روبرت‌ مارکوسی، مصطفى‌ مهدى‌زاده‌ (5.2)، ایمان‌ حیدرى‌ (2) و ابراهیم‌ توره‌ (3)
سرمربی: ساموئل‌ داربینیان‌
داور: شاهین‌ حاج‌بابایى‌
کمک‌ها: حسین‌ خانبان‌ و رسول‌ فروغى‌
داور چهارم: مهدى‌ سیدعلى‌
تماشاگر: 30 هزار نفر ورزشگاه‌ آزادى‌
دیدار بین‌ دو تیم‌ پرسپولیس‌ و پیکان، یکى‌ از دینامیک‌ترین‌ و زیباترین‌ بازى‌هاى‌ مسابقات‌ فوتبال‌ لیگ‌ حرفه‌اى‌ از آب‌ درآمد. پرسپولیس‌ که‌ دو بازى‌ متوالى‌ را در لیگ‌ نبرده‌ بود با تلاش‌ بسیار به‌ توپ‌ ضربه‌ زد. آنها با آمدن‌ ماته، خوب‌ کار مى‌کنند و نواقص‌ تهاجمى‌ خویش‌ را برطرف‌ کرده‌اند. اگر این‌ بازى‌ 7،8 گل‌ نیز در برداشت، قابل‌ باور بود.
لحظات‌ دیدنى‌
دقیقه‌ 17: سانتر عباس‌ آقایى‌ از روى‌ یک‌ ضربه‌ کاشته‌ با ضربه‌ سر فرصت‌طلبانه‌ ماته‌ درون‌ دروازه‌ پیکان‌ غلتید.
دقیقه‌ 43: سانتر محکم‌ شیث‌ از راست‌ با دفع‌ ناقص‌ مدافع‌ پیکان‌ در حال‌ ورود به‌ دروازه‌ بود که‌ کوگل، توپ‌ را بیرون‌ کشید.
دقیقه‌ 46: در موقعیت‌ مشکوک‌ به‌ پنالتی، ماته‌ با یار حریف‌ تک‌ به‌ تک‌ شد ولى‌ داور پنالتى‌ نگرفت، علیرغم‌ اینکه‌ ماته‌ با حرکت‌ یار حریف‌ سرنگون‌ شد.
دقیقه‌ 48: ضربه‌ عالى‌ طهماسبى‌ به‌ دیرک‌ پرسپولیس‌ خورد، توپ‌ برگشت‌ و توره‌ در موقعیت‌ آفساید به‌ توپ‌ ضربه‌ زد، داور گل‌ را نپذیرفت.
دقیقه‌ 64: دفع‌ ناقص‌ و بد سپهر حیدرى‌ باعث‌ شد ضربه‌ عالى‌ مهدى‌زاده‌ زیبا و زوزه‌کشان‌ دروازه‌ پرسپولیس‌ را بگشاید.
دقیقه‌ 81: ماته‌ توپ‌ را از زمین‌ پرسپولیس‌ به‌ زمین‌ حریف‌ برد، عالى‌ به‌ عباس‌ آقایى‌ پاس‌ داد و پاس‌ عالى‌ عباس‌ آقایى‌ به‌ خلیلى‌ رسید و او دروازه‌ پیکان‌ را گشود.
اتفاقات‌ ویژه‌
* خوش‌ و بش‌ خلیلى‌ و یزدانى‌ در ابتداى‌ ورود خلیلى‌ به‌ میدان‌ دیدنى‌ بود. خلیلى‌ و یزدانى‌ سال‌ گذشته‌ در تیم‌ فوتبال‌ سایپا همبازى‌ بودند.
* عباس‌ آقایى‌ در موقعیتى‌ بسیار خوب‌ براى‌ پرسپولیس‌ در حالى‌ که‌ یار حریف‌ به‌ زمین‌ افتاده‌ بود با حرکت‌ جوانمردانه‌اى‌ توپ‌ را به‌ بیرون‌ زد و قابل‌ تحسین‌ رفتار کرد.(خبرورزشی)

86/11/27::: 3:49 ع
نظر()
  
  
<      1   2   3      >
پیامهای عمومی ارسال شده