سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در توصیف قدرت خدای سبحان ـ :اوست که آفریده هایش را در دنیا ساکن کرد و پیامبرانش را به سوی جنّ و انس فرستاد تا برایشان پرده از دنیا برگیرند [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :42
کل بازدید :154127
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/11
3:36 ع

خبرگزاری فوتبال ایران- خشایار محسنی، مدیر برنامه‌های رافائل از سوی باشگاه پرسپولیس مأموریت یافته تا با رایزنی در فنلاند و زوریخ، مقر فیفا به حل مشکل پرسپولیس بپردازد و به نوعی مانع از کسر 6 امتیاز توسط فیفا شود.

محسنی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران با تایید حضورش در فنلاند اظهار داشت: جمعه گذشته جلسه‌ای را با مسئولان تیم فنلاندی، تیمی که قبلا رافائل را در اختیار داشت، در خصوص مشکل به وجود آمده، برگزار کردیم. در این جلسه پس از صحبت‌های ما مسئولان تیم فنلاندی تلویحاً به این موضوع اعتراض داشتند، در صورت دریافت پول، رافائل هیچ‌گونه شکایتی از پرسپولیس نخواهند داشت و حتی مقرر گردید پس از دریافت پول، نامه‌ای را در این خصوص که هیچ شکایتی ندارند، به فیفا ارائه دهند تا از این طریق عدم شکایت خود را رسما به مسئولان فیفا اعلام کنند. مطمئنا ارائه این نامه در رای فیفا نسبت به کسر امتیاز از پرسپولیس مثمرثمر واقع خواهد شد.
نماینده باشگاه پرسپولیس در خاتمه خاطرنشان ساخت: پول واریز شده از جانب باشگاه پرسپولیس ظرف امروز یا نهایتا چهارشنبه (فردا) به حساب باشگاه فنلاندی واریز خواهد شد. به محض رسیدن پول به باشگاه فنلاندی با گرفتن نامه رضایت تیم فنلاندی راهی مقر فیفا خواهیم شد تا نهایت تلاشم را برای حل این مشکل انجام دهم.


  
  
<      1   2   3      
پیامهای عمومی ارسال شده