سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و آنگاه که از خبّاب یاد کرد فرمود : ] خدا بیامرزاد خبّاب پسر أرتّ را . به رغبت اسلام آورد و از روى فرمانبردارى هجرت کرد و به گذران روز قناعت ، و از خدا راضى بود و مجاهد زندگى نمود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :15
کل بازدید :154220
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/18
6:12 ص

با پرداخت کمک مالی از سوی سازمان تربیت بدنی به باشگاه پرسپولیس شرایط پرداخت طلب شرکت کوپیان فراهم شد.
در همین ارتباط شنیدیم پول طی ?، ? روز آینده به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می شود و باشگاه هم تا پایان هفته آن را به دست مسئولان شرکت کوپیان می رساند تا مشکل شکایت آنها و کسر ? امتیاز از سرخ پوشان به طور کامل برطرف شود.(روزنامه پیروزی)


  
  

جلسه فوق‏العاده حبیب کاشانی با رئیس سازمان تربیت بدنی

براساس فکس ارسالی از سوی فیفا به باشگاه پرسپولیس، حکم کسر 6 امتیاز از این باشگاه به صورت قطعی اجرا و تاکید شد برای جلوگیری از سقوط تیم پرسپولیس به یک دسته پائین‏تر، این باشگاه تا سی‏ام بهمن ماه برای پرداخت طلب باشگاه کوپیان فرصت خواهد داشت. حکم کسر 6 امتیاز از باشگاه پرسپولیس در فروردین ماه سال جاری قطعی و با فکس امروز فیفا به مرحله اجرا گذاشته شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیرو ارسال این فکس از سوی فیفا، ظهر امروز جلسه‏ای فوق‏العاده میان رئیس سازمان تربیت بدنی و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در دفتر مهندس علی آبادی برگزار شد.

حبیب کاشانی درباره نتایج این جلسه گفت: «در این جلسه رئیس سازمان تربیت بدنی را در جریان فکس ارسالی از سوی فیفا قرار دادم و مهندس علی آبادی نیز با توجه به فوریت و اهمیت موضوع دستور پرداخت مبلغ 200 میلیون تومان برای پرداخت طلب باشگاه کوپیان از سوی باشگاه پرسپولیس را صادر و تاکید کردند این مبلغ هر چه سریعتر در اختیار باشگاه قرار گیرد».

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: «در این جلسه همچنین گزارشی از عملکرد مدیریت باشگاه پرسپولیس و نیز وضعیت بدهی‏های باشگاه از سوی اینجانب ارائه شد و آقای علی آبادی نیز قول دادند برای حل مشکلات مربوط به بدهی‏های پیشین باشگاه، به زودی و با تشکیل مجمع به این موضوع رسیدگی شود».

وی تاکید کرد: «در جلسه‏ای که با ریاست محترم سازمان تربیت بدنی داشتیم مدارکی به ایشان ارائه و میزان کمک‏های سال گذشته و امسال سازمان تربیت بدنی را به اطلاع آقای علی آبادی رساندیم. آقای علی آبادی نیز تاکید کردند حداقل برابر سال گذشته به پرسپولیس کمک خواهد شد و در این باره مشکلی وجود نخواهد داشت».

حبیب کاشانی از مهیا شدن مقدمات ساخت ورزشگاه اختصاصی برای باشگاه پرسپولیس براساس توافقات این جلسه خبر داد و افزود: «آقای علی آبادی عنوان کردند اگر باشگاه پرسپولیس بتواند زمین مربوط به ساخت ورزشگاه اختصاصی را تامین و مهیا کند، سازمان تربیت بدنی هزینه ساخت این ورزشگاه را متقبل خواهد شد».

  
  

خبرگزاری فوتبال ایران – ساعتی پیش حسین کعبی با حضور در هیات فوتبال استان تهران و امضای قراردادی شش ماهه به تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت. کعبی تا پایان فصل جاری سرخ پوشان را در رقابت های لیگ برتر همراهی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران کعبی که فصل گذشته پرسپولیس را به مقصد باشگاه لستر ترک کرده بود در بازگشت به تیم تهرانی گفت:خوشحالم که به پرسپولیس آمدم و برای این تیم در رقابت های لیگ برتر بازی می کنم. امیدوارم بتوانم قهرمانی در رقابت های لیگ را به همراه دیگر بازیکنان پرسپولیس تجربه کنم.
کعبی در خصوص شرایط هفته های اخیر خودش اظهار داشت: واقعا در وضعیت بدی قرار داشتم و نمی دانستم چه شرایطی پیش می آید. فکر می کنم این بهترین اتفاق ممکن بود. می توانم در ترکیب پرسپولیس درخشش فصل گذشته را داشته باشم.


  
  
055581.jpg
رئیس سازمان تربیت بدنى گفت:بدهى باشگاه پرسپولیس را به شرکت کوفیان پرداخت خواهیم کرد. فدراسیون بین المللى فوتبال (فیفا) باشگاه پرسپولیس را به کسر ?امتیاز در صورتى که بدهى شرکت کوفیان را پرداخت نکند، محکوم کرده است. «محمد على آبادى» افزود: البته ما نباید این مبلغ را پرداخت کنیم بلکه این کار وظیفه افرادى است که این اشتباه را مرتکب شده اند اما هم اکنون سازمان تربیت بدنى به عنوان متولى باشگاه مجبور است  این مبلغ را پرداخت کند. وى با اشاره به این که یک نفر دیگر این گرفتارى را درست کرده تاکید کرد: وى باید در دادگاهى جواب دهد و مجازات شود. باشگاه پرسپولیس میلیون ها طرفدار و علاقمند دارد و ما به خاطر آنها این کار را انجام مى دهیم.

  
  
  از جمع لژیونرهای ایرانی حاضر در فوتبال اروپا، از اسم یکی باید فاکتور بگیریم. او کسی نیست به جز حسین کعبی که رضایتنامه‌اش از سوی باشگاه لسترسیتی صادر شد.‌ مدیر برنامه‌های کعبی با اعلام این خبر گفت: <عصر دوشنبه گذشته و با توافقی که بین طرفین صورت گرفت، رضایتنامه حسین کعبی صادر شد و این بازیکن برای انتخاب تیم مورد نظر خود مشکلی ندارد.> با این حساب باید کار کعبی را با پرسپولیسی‌ها تمام شده دانست. مدیر برنامه‌های بازیکن ملی‌پوش کشورمان توضیح می‌دهد:<با صحبت‌هایی که با کاشانی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس داشته‌ایم و توافق با وی و تمایل قلبی کعبی، طی روزهای آینده برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس به محل این باشگاه خواهیم رفت.>‌ سایت گل درباره جدایی حسین کعبی از لسترسیتی گزارش کوتاهی نوشته است با این مضمون:< این بازیکن که تاکنون سابقه 50 بازی ملی را برای تیم‌ملی ایران در کارنامه دارد، در تابستان به لسترسیتی رفته بود. مارتین آلن، سرمربی سابق لسترسیتی تابستان گذشته با کعبی قرارداد امضا کرد اما این بازیکن به ندرت توانست جایی در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند. کعبی فقط سه بار توانست دراین تیم بازی کندوفقط یکباردرترکیب اصلی آن قرار گرفت.>‌

  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده