سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندوه خوردن نیم کهنسال شدن است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :15
کل بازدید :154216
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/18
1:58 ص

مانورهای تبلیغاتی و بازیهای روانی هر چند در فوتبال امری پذیرفته شده و مرسوم است، اما هنگامی که برای بازی دادن افکار عمومی، آنهم در پس ماجرایی که به نابینا شدن یک انسان منجر شده است به کار برده می‏شود، دیگر نه امری معمول، که عملکردی تأسف برانگیز با رنگ و بویی مشمئز کننده است.

این روزها برای محمد احمدی، سرباز نابینا و خانواده‏اش به اندازه کافی تیره و تار است و مشاهده بازیهای تبلیغاتی بر سر چشمان از دست رفته تنها پسرشان، تحمل روزگار را سخت‏تر هم می‏کند. آنجا که پدر این سرباز در پاسخ به ادعاهای مدیر عامل باشگاه سپاهان، مبنی بر حضور بر بالین محمد و کمک 10 میلیونی به وی، با بهت می‏گوید: «آقای ساکت را فقط یک بار در تلویزیون دیده‏ام و تا امروز هم پولی به حساب ما نریخته‏اند».

مدیر عامل باشگاه سپاهان در برابر دوربین تلویزیون و در مصاحبه با خبرگزاری‏هایی با گستره مخاطبان وسیع، بازی عجیبی را کلید می‏زند و می‏گوید: «اینکه بخواهیم در حضور دوربین‏های تلویزیونی به این سرباز کمک کنیم را سیستمی نامطلوب می دانیم» و به فاصله کوتاهی و در همان مصاحبه! خود از کمک 10 میلیونی باشگاه سپاهان به سرباز احمدی سخن می‏گوید! کمکی که البته به گفته پدر این سرباز وجود خارجی ندارد.

ساکت می‏گوید: «حضور در کنار بستر سرباز برای کمک مالی به وی را سیستمی نامطلوب می‏دانیم» و پدر سرباز مصدوم می‏گوید: «چند وقت پیش آقایی از طرف باشگاه سپاهان آمده بود و یک میلیون آورده بود و از من می‏خواست پای ورقه‏ای را که می‏گفت رسید آن پول است امضاء کنم ولی من نه یک میلیون را قبول کردم و نه پای برگه‏ای را امضاء کردم!»

* * *

آری! بازیهای تبلیغاتی و روانی هر چند در فوتبال امری پذیرفته شده و مرسوم است، اما هنگامی که برای بازی دادن افکار عمومی و جدال‏هایی عجیب و بی‏حاصل، آنهم در پس ماجرایی که به نابینا شدن یک انسان منجر شده است به کار برده می‏شود، دیگر نه امری مرسوم، که عملکردی تأسف برانگیز با رنگ و بویی مشمئز کننده است.


  
  

حسین کعبی که قصد جدایی از لسترسیتی را دارد، هنوز موفق نشده رضایت‌نامه‌اش را از این باشگاه انگلیسی دریافت کند.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران؛ مسئولان لستر که کعبی را در لیست فروش قرار داده‌اند، برای صدور رضایت‌نامه قصد ندارند مبلغی را بابت فسخ قرارداد به این بازیکن بدهند و کشمکش بین کعبی و باشگاه لسترسیتی همچنان ادامه دارد. قرار است مدیر برنامه‌های کعبی این هفته جلسه‌ای با مسئولان لستر داشته باشد تا وضعیت کعبی مشخص شود. در صورت جدایی این بازیکن از لستر، شانس پیوستن کعبی به پرسپولیس زیاد است


  
  

صحبت های
عبدالرحمان شاه حسینی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و ساکت مدیر عامل باشگاه
سپاهان، در برنامه 90 به درگیری لفظی کشیده شد.

به گزارش سایت
رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه 90 دوشنبه شب این هفته به بررسی حوادث بازی سپاهان
اصفهان و پرسپولیس و پرتاب تعداد زیادی نارنجک از سوی هواداران سپاهان به جایگاه
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس اختصاص داشت و عبدالرحمان شاه حسینی، ساکت و سرهنگ
عمادی فرمانده یگان ویژه استان اصفهان میهمانان این برنامه بودند.

در بخشی از این
برنامه اظهارات مدیر عامل باشگاه سپاهان که تاکید داشت هواداران دو تیم به سوی هم
نارنجک پرتاب کردند، با واکنش شدید رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد.
شاه حسینی خطاب به ساکت گفت: در این بازی و براساس اسناد، شواهد و فیلم های موجود
فقط هواداران سپاهان اقدام به پرتاب نارنجک کردند و این عمل، یکطرفه و از سوی
سپاهانی ها بوده است.

سرهنگ عمادی نیز
در این برنامه تاکید کرد؛ هیچ شیئی از سوی تماشاگران پرسپولیس به سمت اصفهانی ها
پرتاب نشد و پرتاب نارنجک، یکطرفه و از سوی تماشاگران اصفهانی صورت
گرفت.

در جریان حوادث پیش از شروع
دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس و بر اثر پرتاب نارنجک از سوی هواداران سپاهان به
سمت جایگاه هواداران پرسپولیس، محمد احمدی سرباز مستقر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
که تنها 20 روز از خدمت سربازی اش می گذشت، از ناحیه صورت مورد اصابت نارنجک قرار
گرفت و نابینا شد.



  
  

باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس بمناسبت درگذشت بسکتبالیست خوب کشورمان به خانواده محترم آیدین نیک خواه بهرامی و جامعه ورزش کشور تسلیت گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آیدین نیک خواه بهرامی بر اثر سانحه رانندگی در روز جمعه به دیار باقی شتافت و به همین مناسبت، باشگاه پرسپولیس ضمن تسلیت به خانواده محترم نیک خواه بهرامی و جامعه ورزش کشور، از خداوند متعال برای آیدین، علو درجات و برای بازماندن محترمش صبر و شکیبابی خواستار شد.


86/10/9::: 3:59 ع
نظر()
  
  
حضور ملی پوشان پرسپولیس بعد از بازی با هانزارشتوک

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای خطاب به دبیر کل فدراسیون فوتبال، خواستار ملحق شدن 9 بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال کشورمان، پس از بازی با تیم فوتبال هانزارشتوک شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در نامه حبیب کاشانی به محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که استحضار دارید باشگاه پرسپولیس برای آماده سازی جسمی و روحی بازیکنان و برگزاری مسابقات دوستانه با چند باشگاه اماراتی، از مدتها قبل برنامه سفر یک هفته‌ای (از تاریخ 16/10/1386 لغایت 22/10/1386) تیم فوتبال خود به کشور امارات متحد عربی را تنظیم و قراردادهای لازمه را با مسئولان ورزشی آن کشور منعقد نموده است. با عنایت به توافقات و تعهدات ایجاد شده، به نظر می‌رسد مناسب باشد با موافقت حضرتعالی، 9 نفر از بازیکنان دعوت شده این باشگاه به تیم ملی، بعد از برگزاری مسابقه دوستانه با تیم فوتبال هانزارشتوک به تیم ملی ملحق شوند.

در پایان نامه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آمده است: اینجانب ضمن تشکر فراوان از جنابعالی و دست‌اندرکاران انتخاب بازیکنان تیم ملی، آمادگی خود، همکاران فنی و اجرایی و بازیکنان باشگاه پرسپولیس را برای همکاری، همراهی و هماهنگی با مسئولان محترم ذیربط اعلام نموده و از خداوند بزرگ موفقیتهای بیش از پیش فوتبال کشور عزیزمان را مسئلت دارم.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده