سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان، پیشوا و پرهیزگاران، سروراند و همنشینی آنها، مایه فزونی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :17
کل بازدید :154212
تعداد کل یاداشته ها : 312
103/2/17
10:34 ع
توضیحات بازرسی کل کشور درباره قراردادها، پاسخ به اظهارات کاشانی نبود

سازمان بازرسی کل کشور از مدتی قبل بررسی‏هایی را درباره قراردادهای بازیکنان فوتبال آغاز کرده است. از مدتها قبل، اخباری جسته گریخته نیز درباره قراردادهای سرخپوشان که در گذشته منعقد شده منتشر شده بود. در پاسخ به سوالاتی در اینباره از سوی رسانه‏های گروهی بود که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس توضیح داد: «درباره گذشته نمی توانم توضیح بدهم و این مسئولیت نهادهای دیگر است که دخالت نمی‏کنیم، اما از این فصل ما کلیه قراردادها را شفاف به ثبت رسانده‏ایم و تخلفی برای ثبت غیر واقعی مبلغ قراردادها صورت نگرفته است».

و اما دیروز در خبری اینطور عنوان شد که مدیر کل نظارت در بازرسی تربیت بدنی سازمان بازرسی کل کشور در واکنش به مصاحبه کاشانی به قراردادهایی در گذشته ایراد وارد کرده است.

این مسئله در حالی مطرح شده است که باز تاکید می‏کنیم صحبتهای حبیب کاشانی مربوط به قراردادهای فصل جاری بوده است و این توضیح اجتناب ناپذیر بود و جا دارد که رسانه‏های گروهی محترم دقت نظر لازم را در این ارتباط مبذول دارند.


  
  

بازیکن پرسپولیس حق ندارد مریض شود! سرماخوردگی برای کسی که در پرسپولیس باز می‌کند یک گناه نابخشودنی تلقی خواهد شد؟ اگر این را باور ندارید به شایعه اخراج شیث رضایی توجه کنید.

شیث رضایی دیروز به دلیل سرماخوردگی در تمرین شرکت نکرد. گفته بودند که مدیر عامل سرخپوشان در تمرین روز پنجشنبه به او اولتیماتوم داده است و حبیب کاشانی در گفتگویی اعلام کرد؛ چنین مطلبی صحت ندارد. از افشین قطبی سوال می‌کنیم آیا شیث رضایی طی روزهای گذشته، اشتباه یا بی‌نظمی داشته است، که گفت: نه! هیچ موردی وجود نداشته است. او فقط کمی بد آورد چون دو روز به خاطر آسیب‌دیدگی خفیف از ناحیه زانو نتوانست تمرین کند و روز شنبه هم سرماخورده بود. البته او وقتی تمرین کرد، خیلی خوب نشان داد. هیچ مشکلی وجود ندارد و رضایی هم دیگر حرف معمولی را با احتیاط می‌زند تا حاشیه‌ای درست نشود، ولی مثل اینکه کافی نیست.

و اما عباس علیپور مدیر روابط عمومی و روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس امروز در گفتگو با سایت رسمی باشگاه در اینباره گفت: نه تنها اخراجی در کار نیست، بلکه اصلاً حاشیه‌ای هم در میان نبوده است. هیچ مسئله‌ای هم از سوی کادر فنی مطرح نشده است و ما روز شنبه اصلاً شایعه را جدی نگرفتیم، چون هیچ دلیلی برای آن وجود نداشت، ولی اکنون قویاً این مسئله را رد می‌کنیم.


  
  

تمرین امروز پرسپولیس بسیار پرنشاط بود. بازیکنان برنامه بازی فردا را مرور کردند و خرسندی هم با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات برگشت.

پایان بخش برنامه هم، جشن تولد سعید عزیزیان بود که علیرضا مرزبان هم یکی از رسوم آن طرف آب را به عنوان سوغات تقدیم کرد و بشقاب پر از کیک را روی صورت مربی دروازه‌بانهای پرسپولیس نصب کرد.


  
  

بالاخره رکورد تاریخی و بزرگ پرسپولیس در تاریخ فوتبال آسیا در فدراسیون جهانی تاریخ و آمار ثبت شد.

رکورد پرسپولیس 43 بازی بدون شکست است که از سالهای 50 تا 53، از لیگ دوم منطقه‌ای تا لیگ دوم تخت جمشید شکل گرفته است. پرسپولیس در حال حاضر در مسابقات فوتبال لیگ حرفه‌ای 26 بازی بدون شکست را سپری کرده است. پرسپولیس حالا بعد از 26 بازی بدون شکست چشم به تداوم رکورد شکنی خود دارد. در صورت آنکه پرسپولیس در بازیهای نیم فصل دوم لیگ برابر تیم‌های مختلف بازنده نشود، می‌تواند رکورد سال 50 تا 53 خود را بشکند و با 44 بازی بدون شکست در آسیا صاحب یک رکورد قابل توجه و رویایی شود.


86/9/25::: 11:40 ص
نظر()
  
  

در برنامه توپ طلایی پنجشنبه شب، جعفر کاشانی عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس به عنوان ستاره آسمان تاریخ لیگ در برنامه حاضر شد و جوایز برترین‌های هفته گذشته لیگ را به آنها داد. جعفر کاشانی در این برنامه از نقش فرهنگ در فوتبال ایران حرف زد.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده